با این چربی سوز طبیعی لاغر شوید!

برای لاغری از چربی سوز طبیعی استفاده کنید.

به گزارش الودکتر: افراد برای چربی سوزی ترجیح می دهند از مواد طبیعی استفاده کنند و ما نیز در این مقاله چربی سوز طبیعی قوی را معرفی خواهیم کرد.

چربی سوزی با زنجبیل

کار آمدترین روش برای لاغری و کاهش وزن شیوه‌ای است که با تمرکز بر رژیم غذایی و اصلاح برنامه غذایی، به افراد توصیه می‌کنند با انجام حرکات ورزشی در مدت زمان مشخصی به کاهش وزن خود کمک کنند. این شیوه که توسط بسیاری از مکاتب درمانی به مراجعان توصیه می‌شود، مصرف گیاهان دارویی، سبزی‌ها و خوراکی‌های طبیعی را در رژیم غذایی سه‌گانه مهم‌ترین عامل برای کنترل وزن و پیشگیری از ابتلا به اضافه وزن می‌دانند.

چربی‌سوز طبیعی بخورید

گنجاندن زنجبیل و سیر در برنامه غذایی یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش وزن است. این گیاه دارویی به‌ دلیل خاصیت چربی‌سوزی که دارد، اگر همزمان با مصرف غذا مصرف شود می‌تواند به چربی‌سوزی و کنترل افزایش وزن پرداخته و حتی در مواردی به کاهش وزن نیز کمک کند. برای مصرف این گیاه می‌توانید از پودر گیاه خشک‌ شده زنجبیل در ماست یا غذا استفاده کنید یا این سبزی را به‌ صورت تازه تفت داده و با کمک آن غذاهای خود را طبخ کنید. این گیاه به‌ دلیل داشتن ماده‌ای اسیدی در بافت خود آنزیم‌های معده را تحریک کرده و موجب افزایش سوخت‌ و ساز و متابولیسم بدن می‌شود.

با زنجبیل کالری بسوزانید

همه افرادی که به کاهش وزن اهمیت می‌دهند با کالری آشنا هستند و می‌دانند که سوزاندن کالری‌های اضافه در بدن یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به وزن ایده‌آل است. زنجبیل به‌ دلیل خواصی که دارد، موجب تقویت حرکات حلقوی ماهیچه‌های دستگاه گوارش می‌شود و به این ترتیب شرایط بهتری را برای هضم و جذب موادغذایی در دستگاه گوارش به‌ وجود می‌آورد، ضمن آن‌ که موجب افزایش سوخت‌ و‌ ساز چربی‌ها و کالری‌های اضافه در بدن می‌شود.

کنترل چاقی درونی با گیاه‌ درمانی

مصرف زنجبیل به‌ صورت پودر شده یا رنده شده گیاه تازه آن به همراه مواد‌ غذایی تاثیر زیادی در کاهش جذب کلسترول خون و سطح کلسترول کبد دارد. مصرف این گیاه دارویی موجب از بین رفتن کلسترول در جریان گردش خون شده و در نهایت موجب دفع آنها از بدن می‌شود. بنابراین گنجاندن این گیاه دارویی در برنامه غذایی به انسان کمک می‌کند تا به تعدیل و کنترل میزان چربی دریافتی در بدن بپردازد و از جذب چربی‌های اضافی درون اندام‌ها و بافت‌ها نیز پیشگیری کند.

نوشیدنی چربی سوز شماره 1 : چای سفید

شاید نوشیدن این چای در کشور ما رایج نباشد، اما محققان می‌گویند اگر قصد وزن کم‌کردن با روش‌های طبیعی را دارید، باید از یک عطاری معتبر آن را تهیه کنید. این چای، سلول‌های چربی را تجیزیه می‌کند و به‌خاطر آنتی‌اکسیدان فراوانی که دارد، از سلامت شما محافظت می‌کند. چای سفید، باعث تجزیه سلول‌های چربی می‌شود.

نوشیدنی چربی سوز شماره 2 : چای سبز

مطالعات مختلفی، تاثیر چای سبز را بر کاهش وزن اثبات کرده‌اند. به گفته متخصصان، این چای نه تنها خواب‌تان را آرام می‌کند، بلکه به‌خاطر کافئینی که دارد، سوخت‌وساز بدن‌تان را بالا بده و باعث لاغرشدن‌تان می‌شود.

نوشیدنی چربی سوز شماره 3 : چای سیاه

حتی همین چای سیاهی که نمی‌توان از خانه ایرانی‌ها حذفش کرد هم به لاغر شدن مصرف‌کنندگانش کمک می‌کند. این چای، توان بدن را برای جذب چربی و انباشته‌کردن چربی‌ها روی هم کمتر می‌کند.

نوشیدنی  چربی سوز شماره 4 : چای نعناع

نه برای سوختن چربی‌هایی که مهمان بدن‌تان شده‌اند، بلکه برای کاهش اشتها و خلاص‌شدن از گرسنگی کاذب، سراغ چای نعناع بروید. البته نعناع را در صورتی مصرف کنید که به ریفلاکس اسیدی مری دچار نیستید و سوزش سردل، عذاب‌تان نمی‌دهد.

نوشیدنی چربی سوز شماره 5 : چای زنجبیل

با یک تیر، چندین نشان بزنید و نه تنها کم‌اشتها و لاغر شوید، که فشارخون و التهاب درون بافت‌های‌‎تان را هم کاهش دهید. محققان می‌گویند کسانی که صبح‌شان را با چای زنجبیل شروع می‌کنند، کمتر گرسنگی را تجربه کرده و سوخت‌وساز بدن‌شان هم پایین‌تر می‌آید.

نوشیدنی چربی سوز شماره 6 : چای رازیانه

بعضی از نوشیدنی‌ها مثل چای رازیانه، به ترشح بیشتر هورمون ملاتونین در بدن‌تان کمک می‌کنند. هورمونی که باعث می‌شود بهتر بخوابید و به‌خاطر کم‌خوابی، دچار کاهش سوخت‌وساز در بدن نشوید. رازیانه، نه تنها به کاهش وزن کمک می‌کند، بلکه قلب را هم سالم نگه می‌دارد.

نوشیدنی چربی سوز شماره 7 : چای بابونه

اگر آرامش داشته باشید، کمتر از غذاخوردن به عنوان ابزاری برای آرام‌کردن اعصاب‌تان کمک می‌گیرید. چای بابونه، از نوشیدنی‌هایی است که نمی‌گذارد زیاد عصبی و کلافه باشید و شما را از مدام سرزدن به یخچال خانه منصرف می‌کند.

چربی سوزی سریع با این ترکیب فوق العاده

چربی سوزی قوی با این معجون!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ