قرص ادیوس برای چیست؟

اگر از دنبال کنندگان رژیم های لاغری هستید باید نام قرص ادیوس را شنیده باشید. اما اینکه قرص ادیوس برای چیست را ممکن است ندانید. ما در اینجا به شما می گوییم قرص ادیوس برای چیست؟

قرص ادیوس را مصرف کنندگان رژیم های لاغری می شناسند ولی ممکن است موارد مصرف و یا مکانیسم اثر قرص ادیوس را ندانند اگر شما هم جز کسانی هستید که نمی دانید قرص ادیوس برای چیست و دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره این قرص داشته باشید تا انتهای این مطلب با ما باشید.

قرص ادیوس برای چیست؟

می توان گفت که تمرکز قرص ادیوس ، بیشتر بر از دست دادن چربی است. با این حال اثربخشی  قرص های ادیوس که در قالب قرص های رژیم غذایی عرضه شده و به عنوان کمک کننده طبیعی لاغری شناخته می شود، کمی بعید به نظر می رسد.

به عبارت دیگر لازم است فرد در کنار مصرف این قرص، یک برنامه کاهش وزن، از لحاظ رژیم غذایی و ورزش کم کالری سالم را دنبال کند. بنابراین، در قرص های ادیوس ، به دنبال معجزه نباشید، این روش  همانند روش های دیگر کاهش وزن، به تنهایی پاسخگو نیست.

موضوع مهمی که فرد در رابطه با مصرف قرص ادیوس باید در نظر بگیرد، این است که این محصول اساسا دارای اثر دهی بسیار قوی نیست. این بدان معنا است که در مصرف قرص ادیوس باید تمام نکات لازم در نظر گرفته شود.

علاوه بر این ، مصرف این قرص می تواند سبب بروز علائمی مانند اسهال شود که همین موضوع  می تواند بسیار خطرناک باشد. خطرات آن هم شامل کمبود آب بدن، ضعف و احساس تخلیه زیاد است. به همین منظور با در نظر گرفتن تمام شرایط و عوارض احتمالی، بهتر است گزینه های بهتری برای کاهش وزن در نظر گرفته شود.

طریقه مصرف قرص ادیوس

– نوشیدن آب زیاد همراه با مصرفقرص ادیوس

– مصرف این قرص ، بهتر است همراه با محصولات لبنی مانند ماست کم چرب باشد.

– مصرف موز، برای جبران کمبود چربی

– همراه با مصرف این قرص، بهتر است فعالیت بدنی هم داشته باشید. همچنین می توانید  وعده های غذایی کم حجم مصرف کنید.

به خاطر داشته باشید استفاده از یک رژیم غذایی کم کالری و کم حجم و همچنین ورزش و فعالیت های بدنی، اثر دهی آن را بیشتر می کند.

دستور مصرف قرص ادیوس

– در بزرگسالان (۱۶ سال و بالاتر) و سالمندان، مصرف یک قرص ۳ بار در روز و معمولا همراه با غذا مصرف شود.

– مصرف آن به عنوان بخشی از رژیم غذایی کنترل شده با کالری.

– در هنگام مصرفقرص ادیوس به دوز توصیه شده، دقت کنید. در صورت فراموش کردن مصرف دوز بالای افزوده، توصیه نمی شود.

منع موارد مصرف قرص ادیوس

حساسیت به هر یک از مواد تشکیل دهنده
زنان باردار و یا شیرده
افراد زیر ۱۶ ساله

قرص های چربی سوز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ