بزرگ کردن سایز سینه با این گیاه فوق العاده

atoosamirzavandi
رازیانه گیاهی است گرم و خشک که از دسته گیاهان چتری شکل است. خواص فوق العاده رازیانه برای بانوان باعث شده تا این گیاه بیشتر به عنوان دارویی برای بانوان شناخته شود.

سینه یکی از زیبایی های اندام خانم هاست. کوچک بودن بیش از حد سینه خانم ها زیبایی لباسهای آن ها را از بین می برد به همین دلیل خانم ها به دنبال راه هایی برای بزرگ کردن سینه های خود هستند. در این مقاله به بررسی تاثیر گیاه و عرق رازیانه و حرکات ورزشی مناسب برای بزرگ کردن سایز سینه خانم ها پرداخته ایم.

 

رازیانه چیست؟

رازیانه گیاهی است گرم و خشک که از دسته گیاهان چتری شکل است. خواص فوق العاده رازیانه برای بانوان باعث شده تا این گیاه بیشتر به عنوان دارویی برای بانوان شناخته شود؛ هرچند که این گیاه خواص مختلفی دارد. رازیانه ضد بلغم و ضد صفرا است و طبیبان طب سنتی از آن برای درمان افراد صفراوی و بلغمی استفاده می کنند.

رازیانه بسیار گرم است و برای باز شدن عادت ماهیانه بانوان به کار می رود. همچنین در صورتی که با سکنجبین استفاده شود مسهل بسیار قوی است. همچنین رازیانه شیر افزا است و شیر مادران را افزایش می دهد. با اینکه ریشه، برگ و بذر رازیانه قابل استفاده است اما بیشتر از بذر آن برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شود. یکی از ویژگی های رازیانه و به ویژه عرق رازیانه بزرگ کردن سینه است.

 

بزرگ کردن سینه با عرق رازیانه

یکی از مهمترین گیاهان دارویی برای بزرگ کردن سینه، رازیانه است. این گیاه به ویژه عرق رازیانه تاثیرات شگرفی در بزرگ کردن سینه دارد. در واقع استفاده از عرق رازیانه راهکاری خانگی برای این کار است. استفاده از عرق رازیانه باعث می شود تا سینه ها به مرور و در یک دوره زمانی بزرگ شوند. البته این به شرطی است که این عرق به صورت منظم مصرف شود تا تاثیرات آن پدیدار گردد.

برای مصرف عرق رازیانه به منظور بزرگ کردن سینه می توان این عرق را با استفاده از عسل و یا شیرین کننده های طبیعی متعادل ساخته و سپس مورد مصرف قرار داد. مطمئن باشید خیلی ساده و با استفاده از این عرق اتفاقات شگرفی برای سینه شما خواهد افتاد.

 

ورزش هایی بزرگ کردن سینه

روش اول : ورزش

در زیر شش ورزش بسیار تاثیر گذار برای بزرگ کردن سینه را معرفی و آموزش داده ایم، با انجام دادن این ورزش ها بعد از مدت سه ماه شاهد افزایش سایز سینه های خود خواهید شد.

 

یوگا یا پیلاتس

این نوع از ورزش نه تنها سبب تقویت ماهیچه ها می شود بلکه سبب افزایش عضلات قفسه سینه در زیرپستان می شود.

 

شنا

با استفاده از روش های مناسب راست نگه داشتن پشت و بدن در یک خط مستقیم سبب بهبود چشمگیر عضلات سینه ای می شود و سبب سفت شدن و تقویت عضلات سینه ای می شود.

 

تمرین با صندلی

برای این ورزش نیاز به استفاده از یک صندلی با بازوی استوار می باشد. شما باید هر دو دست را در حالت استراحت با گرفتن صندلی به صورت مستقیم نگه دارید و بدن را بلند کنید. صندلی از پشت بگیرید و بدن خود را به بالا فشار دهید و به مدت پنج ثانیه نگه دارید سپس رها کنید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

 

فشار دادن کف دست

محل کف هر دو دست را به هم فشار دهید ( به اندازه 5 شماره ) و سپس به آرامی رها کرده و این کار برای 10 بار تکرار کنید.

 

پرس سینه

الف) به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قرار دهید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن آن هم استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتی که دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سمت سینه ها متمایل کنید.

ب) وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جایی که آرنج ها کمی زمین را لمس کند. وزنه ها را دوباره بالا برده و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود. این حرکت را روی میز پرس سینه انجام دهید نتیجه بهتری خواهد داشت.

 

پرواز دست ها به پایین

الف) روی زمین بخوابید به صورتی که سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتی که گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.
ب) دست ها را از هم باز کنید به صورتی که آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنج ها به زمین برخورد کند، دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.

 

روش دوم : دستگاه وکیوم سینه

پمپ بزرگ کننده سینه وسیله پزشکی ایمنی می باشد که برای افزایش سایز سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ ها یا وکیوم های بزرگ کننده سینه انتخابی فوق العاده برای بزرگ کردن طبیعی سینه ها در زنانی است که برای افزایش سایز سینه های خود مایل به استفاده از قرص ها و جراحی زیبایی سینه نیستند. استفاده از این پمپ ها خیلی ساده بوده، جای زیادی را اشغال نمی کنند و دارای مزایا و فواید زیادی برای سلامت سینه ها می باشند، در حالیکه عوارض جانبی  نیز ندارد. ماساژ دادن و بادکش کردن سینه ها باعث جریان آزادانه لنف در پستانها شده و از سرطان سینه پیشگیری می کند

.  این دستگاه ها  بطور کلی از 2 لیوان بادکش و یک وسیله پمپ کننده که می تواند الکتریکی یا دستی باشد تشکیل شده اند.

می توان بیان کرد که پمپ های بزرگ کننده سینه از طریق روش های زیر به رشد سینه ها کمک می کنند:

1 – کششی که توسط پمپ در بافت سینه ایجاد می شود باعث متورم شدن سینه ها می گردد. بزرگی  و افزایش حجمی که در بافتها ایجاد می شود در اثر کشیده شدن بافتهای چربی و چربیها به درون سلولهای سینه می باشد.

2 – پمپ بزرگ کننده سینه به غدد پستانی اجازه می دهد تا  جایی که امکان بزرگ شدن دارند، رشد کنند. به علاوه موجب متعادل شدن هورمونهایی می شود که مسوول سفتی و جوانی سینه ها هستند.

3 – عملکرد کلیدی این پمپ ها کمک به تولید کلاژن و بافت پستانی جدید می باشد. ورزش دادن یا بکار انداختن غدد و بافتها، ذخیره خونی را که باعث افزایش رشد بافتهای سالم و جدید می شود را تقویت می کند.

این دستگاه می تواند حدود 1 تا 2 سایز اندازه سینه ها را بزرگ کرده و همچنین باعث سفتی و فرم دهی به سینه ها گردد. برای گرفتن بهترین نتیجه بایستی  روزانه 2 بار و حداقل 3 ماه از این دستگاه استفاده کنید. به کار بردن این دستگاه با دیگر روشهای طبیعی می تواند فرایند بزرگ شدن سینه ها را سرعت بخشد.

غذاهای لازم برای بزرگ شدن سینه 

بزرگ شدن سینه با راه هایی ساده و بی هزینه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ