قرص لاغری سوپر فست متابولیسم

اگر از آن دست افرادی هستید که به جای رژیم و ورزش ، می خواهید با انواع قرص لاغری مانند سوپر فست متابولیسم یک شبه چربی های اضافی بدن خود را از بین ببرید، حتما این مقاله را دنبال کنید.

تمام افرادی که اضافه وزن دارند زمان هایی تصمیم به لاغرشدن گرفتند و راه های مختلف زیادی را امتحان کردند. این راه ها که شامل انواع رژیم های لاغری ، ورزشهای هوازی و غیر هوازی، قرص ها، داروها و مکمل های طبیعی و شیمیایی است. افرادی که راحت ترین راه درمان چاقی یعنی مصرف قرص لاغری مانند سوپر فست متابولیسم را انتخاب می کنند باید اطلاعات لازم درباره این قرص های لاغری را هم داشته باشند.

مکمل ها و قرص های لاغری از طریق زیر به کاهش وزن کمک میکنند:

کاهش اشتها، و افزایش احساس سیری در نتیجه مصرف کالری کمتر و کمک به لاغری.

جذب چربی را کاهش می دهد و کالری کمتری مصرف میکنید

افزایش سوزاندن چربی ها .

چه زمانی پزشک قرص لاغری تجویز می کند؟

بهترین راه کاهش وزن از طریق رژیم غذایی و ورزش منظم است. اما اگر شما جزوء افرادی باشید که برای کاهش وزن تلاش می کنید و اضافه وزن برای شما مشکلات پزشکی ایجاد کرده باشد، داروهای کاهنده وزنی که پزشک تجویز می کند ممکن است به شما کمک کند. پزشک در صورتی که این معیارها را داشته باشید امکان دارد به دارودرمانی برای شما اقدام کند:

سایر روش های کاهش وزن در شما موفق نباشد.

عنوان معیار چاقی شما (BMI)شما بالاتر از 24 باشد و شما دچار عوارض پزشکی چاقی مثل فشارخون بالا، قطع نفس در هنگام خواب و دیابت باشید.

عنوان معیار چاقی شما بالاتر از 30 باشد.

قد×قد(برحسب متر)/ وزن(برحسب کیلوگرم) = BMI

 آشنایی با محصولات لاغری 

محصولات لاغری را می توان به دو دسته کلی شیمیایی و گیاهی تقسیم کرد. به طور کلی داروهای لاغری از طریق 4 مکانیسم موجب لاغری می شوند:

1- برخی داروها بر روی سیستم اشتها و مرکز ان در مغز اثر گذاشته و موجب کاهش اشتها و در نتیجه کم خوراکی می شوند.

2- برخی دیگر ترموژنیک بوده و با افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن موجب لاغری می شوند.

3- دسته دیگر با افزایش دفع آب بدن، سبب لاغری می شوند.

4- گروهی از داروها هم سبب کاهش جذب چربی و در نتیجه دفع چربی موجود در مواد غذایی می شوند.

 قرص لاغری

برای لاغر شدن به اراده خوب، رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم احتیاج دارید. درصورتی که استفاده از هرنوع دارویی لازم بود، آن دارو فقط و فقط باید با دستور پزشک تهیه و مصرف شود. هرگز تحت تاثیر تبلیغات وسوسه کننده رسانه ها و شبکه های مختلف قرار نگیرد. ضمنا از خرید و مصرف داروهایی که اطرافیانتان آن را پیشنهاد می کنند، جدا پرهیز کنید زیرا ممکن است مکانیسم بدن شما با آن ها فرق داشته باشد و آن دارو هیچ کمکی به شما نکند.

قرص های لاغری چگونه عمل می کنند؟

مکانیسم این داروها اصلا به‌منظور سوزاندن چربی‌ها نیست و ممکن است مرکز اشتها و سیری را در مغز تحریک کنند و فرد به‌صورت طبیعی اشتها برای غذا خوردن نداشته باشد یا با تغییر بعضی هورمون‌ها و عملکرد آن‌ها‌، دستکاری‌هایی در بدن انجام می‌دهند و تا آن موقع که این دارو مصرف می‌شود به‌دلیل تغییراتی که به‌صورت غیرطبیعی در بدن به‌وجود آمده است،  دریافت کالری مختل شده و در مدت طولانی که غذا نمی‌خورد و کالری دریافت نمی‌شود فرد لاغر شده و بافت‌های ماهیچه‌ای درگیر می‌شود و این برای سلامت بسیار خطرناک است.

آیا مصرف قرص های لاغری عوارض دارد؟

به محض کنار گذاشتن این دارو به‌دلیل حالات روحی و روانی که این دارو روی فرد گذاشته است بعد از اتمام مصرف، اشتهایی کاذب و بسیار پیدا می‌شود و خیلی بیشتر از قبل غذا می‌خورد و این اشتها مدام به‌اصطلاح مثل یویو بالا و پایین می‌شود و هر چقدر در فرد این حالت یویو بیشتر ایجاد شود بیشتر سلامت را به خطر انداخته و به‌شدت ترکیب بدن را به هم می‌زند. این دارو‌ها به هیچ وجه به هیچ فردی توصیه نمی‌شوند. این داروها به‌دلیل اختلالات فیزیولوژی که ایجاد می‌کنند بسیار عوارض خطرناکی برای بدن دارند و در برخی افراد ممکن است حتی موجب کاهش وزن شوند اما به دلیل اختلالات بعدی این وزن برگشته و بدن دوباره به حالت قبلی برمی‌گردد.

طرز تهیه قرص دست ساز لاغری در منزل – الو دکتر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ