هایفوتراپی و تفاوت های اساسی آن با جوانسازی پوست به وسیله لیزر

کلینیک خانه سفید: واژه هایفو مخفف High Intensity Focused Ultrasound است به این معنا که با این تکنولوژی فوق مدرن می‌توان به صورت کاملا دقیق و محاسبه شده انرژی امواج صوتی را در عمق دلخواه در لایه‌های زیرین پوست متمرکز کرد، بدون اینکه آسیبی به سطح پوست برسد.

کلینیک خانه سفید:

واژه هایفو مخفف High Intensity Focused Ultrasound است به این معنا که با این تکنولوژی فوق مدرن می‌توان به صورت کاملا دقیق و محاسبه شده انرژی امواج صوتی را در عمق دلخواه در لایه‌های زیرین پوست متمرکز کرد، بدون اینکه آسیبی به سطح پوست برسد. در این روش امواج فراصوتی در سطح زیرین پوست در منطقه موردنظر تا ۶۵ درجه گرما تولید می‌کنند که باعث تحریک تولید کلاژن و بازسازی پوست می‌شود. این تکنیک پیشرفته‌ترین تکنولوژی قرن معاصر است که با امواج فرا صوتی (اولتراسوند) باعث سفت شدن و لیفتینگ صورت بدون جراحی، درد و خونریزی می‌شود. نکته بسیار جالب این روش این است که طی یک جلسه کوتاه ۴۵ دقیقه‌ای تغییرات منحصر به فرد آن را می‌توان به‌طور آشکار و محسوس مشاهده کرد. همچننین شگفت‌آورتر اینکه روند بازسازی پوست بعد از نود تا صدوهشتاد روز باعث تحریک تولید بافت پوست مقاوم‌تری می‌شود که در نتیجه آن لیفتینگ و سفت شدن پوست تا سال‌ها تاثیر خود را حفظ می‌کند.

برخلاف روش‌های جراحی و لیزر، بعد از انجام هایفو شواهدی از برش، بخیه، کبودی، قرمزی، زخم و التهاب روی پوست دیده نمی‌شود و افراد می‌توانند به راحتی کارهای روزمره خود را انجام دهند و نیازی به استراحت نیست.

در هایفو لیفت صورت و ابرو، رفع افتادگی پلک بالا، لیفت گونه‌ها، کم شدن عمق خطوط خنده و گریه، رفع افتادگی‌های زیر چانه و رفع غبغب، رفع چین و چروک‌های صورت، بالای گردن و چروک کناره‌های خارجی چشم‌ها و سفت و محکم شدن پوست صورت حاصل می‌شود.

نتایج لیفتینگ هایفو به دو دسته تقسیم می‌شود: نتایج سریع‌الاثر که بلافاصله بعد از پایان هایفوتراپی فرد خیلی واضح لیفت صورت خود را احساس می‌کند. و نتایج تاخیری‌ که حدود 3 تا 6 ماه بعد از انجام هایفو ادامه دارد. اثر درمانی هایفو باتوجه به واکنش هر شخصی از ۱۸ تا ۲۴ ماه می‌تواند ماندگار باشد.

در مواردی هست که نمی‌توان هایفو انجام داد مانند افرادی دیابتی پیشرفته، وجود عفونت فعال در ناحیه درمان.

طول درمان هایفو در هر جلسه بسته به میزان محل درمان دارد، ولی می‌توان گفت معمولا برای هر قسمت ۳۰ دقیقه زمان لازم است. البته تعداد جلسات و زمان درمان هر کسی توسط متخصصان در جلسه مشاوره با پزشک مشخص می‌شود و پزشک تعیین می‌کند.

کلینیک خانه سفید:

کلینیک تخصصی پوست مو و لیزر خانه سفید از پیشگامان مراکز لیزرهای پوست درایران بوده و با مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده است. موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود. یکی دیگر از ویژگی های این مرکز برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی آخرین روش های درمانی و زیبایی برای پزشکان است. علاوه بر این تمامی پرسنل دوره های لازم را دیده و همچنین ملزم به شرکت در کلاس های آموزشی و باز آموزی هستند. پرسنل خانه سفید بسیار علاقمند به فراگیری تکنیک های جدید و تکامل توانمندی های خود هستند که خود یکی از عوامل دیگر برتری این کلینیک می تواند باشد.

 آدرس: تهران- دستگردی غربی (ظفر غربی)- بین جردن و ولیعصر- پلاک ۳۲۱ 

02188670647
02188670648
02188670649

وب سایت

اینستاگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ