ارزش تغذیه ای آب آلو!

ارزش تغذیه ای آب الو را دراین مقاله بخوانید.

به گزارش الودکتر: این روزها یبوست یکی از مشکلات همه است که بهتر است با این مقاله همراه باشید تا ارزش تغذیه ای اب الو را در درمان یبوست بدانید.

یبوست

یبوست شرایطی است که سیستم گوارش شما را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شود که حرکت روده ای دشوار باشد. حرکات منظم روده ای متفاوت است اما اگر دو یا سه روز عبور مدفوع نداشته باشید ممکن است یبوست ایجاد شده باشد.

دلایل متعددی وجود دارد که شما ممکن است مبتلا به یبوست باشید. این شامل:
عدم فعالیت.
خوردن رژیم کم فیبر.
مسافرت.
مصرف مقدار زیادی از محصولات لبنی.
مصرف داروهای خاص.
داشتن شرایط پزشکی مانند بارداری، سندرم روده تحریک پذیر، یا اختلالات عصبی.
یبوست می تواند با روش های مختلف درمان شود. اضافه کردن ورزش به شیوه زندگی شما، نوشیدن آب بیشتر و زمان لازم ماندن در توالت ممکن است کمک کند.
تحریک سیستم گوارش ممکن است برخی از برنامه ریزی های شما باشد اضافه کردن ملین به رژیم غذایی شما ممکن است برای از بین بردن یبوست ضروری باشد. داروهای بدون نسخه و داروهای طبیعی نیز می توانند کمک کنند. شما همچنین می توانید نرم کننده های مدفوع، محصولات فیبر حاوی پسیلیوم و مواد غذایی با فیبر بالا را در صورت احساس ضعف در نظر بگیرید.
خوردن آلو، یا آلو خشک، می تواند یبوست را کاهش دهد. بر طبق یک مطالعه در علوم غذایی و تغذیه، آلو خشک و مشتقات آن، مانند آب آلو، می تواند از یبوست جلوگیری کند و از سرطان کولون جلوگیری می کند. مواد مغذی موجود در آلو نیز ممکن است به کنترل چاقی، دیابت و بیماری های قلبی عروقی کمک کنند.
تحقیقات همچنین نشان می دهد که استفاده از آلو و آب آلو می تواند موثرتر از سایر روش های تسکین یبوست باشد. یک مطالعه در فارماکولوژی و درمان دارویی در رژیم غذایی نشان می دهد که آلو حتی بهتر از داروهای حاوی پسیلیوم است. مطالعه دیگری می گوید که آلو باید به عنوان یک درمان اولیه برای یبوست استفاده شود.
اگر در معرض یبوست هستید یا در حرکات منظم روده با مشکل مواجه شده اید ممکن است وقت آن رسیده که روشی برای تسریع هضم خود را دنبال کنید. آلو، در حال حاضر به طور رسمی به نام “آلو خشک شده” و آب آلو گزینه های عالی برای کاهش یبوست است و به شما کمک می کند تا حرکات روده منظمی داشته باشید.
همه چیزهایی که شما نیاز دارید که در مورد آب آلو بدانید

آب آلو (prunes) معمولاً برای کاهش یبوست استفاده می شود اما مزایا در آنجا متوقف نمی شوند. آب آلو دارای طیف گسترده ای از منافع سلامتی است.
یک تصور غلط رایج است که آلو میوه خاص خودش است. یک آلو نسخه خشکی از هر نوع آلو است.
انواع مختلف آلو (plum) با انواع رنگ، بافت و طعم وجود دارد. با این حال، همه آنها از خانواده Prunus می آیند بستگان آلو شامل نکتارین، هلو و بادام می باشند.
نوشیدن آب آلو یکی از راه های مصرف این میوه ها است.

درمان یبوست با برگ زرد آلو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ