زمان برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب های علوم پزشکی، دارویی- دانشگاهی اعلام شد

برای اطلاع از جزئیات دقیق زمان برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب های علوم پزشکی، دارویی- دانشگاهی این خبر را بخوانید.

دکتر مهرشاد کاظمی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل در رابطه با زمان برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب های علوم پزشکی، دارویی- دانشگاهی مصاحبه اختصاصی انجام داد. در این قسمت از الو دکتر زمان دقیق برگزاری این نمایش به اطلاع شما رسانده می شود.

بزرگترین نمایشگاه تخصصی کتاب های علوم پزشکی، دارویی- دانشگاهی کشور برگزار می شود

سومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی- دانشگاهی همزمان با نمایشگاه بین المللی ایران فارما در مهرماه سال جاری برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دکتر مهرشاد کاظمی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل با بیان اینکه سومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی- دانشگاهی در فضایی 2 برابر فضای سال قبل برگزار خواهد شد گفت: سال گذشته 35 ناشر تخصصی در نمایشگاه حاضر بودند که با توجه به استقبال دانشجویان و اساتید و سطح درخواست ها، امسال این آمار افزایش خواهد یافت.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افزود: با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی همانند سال گذشته یارانه یک میلیارد ریالی به این نمایشگاه تخصیص داده خواهد شد و در سومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی – دانشگاهی میزبان تازه های نشر 2019 در حوزه های مختلف علوم پزشکی و دارویی خواهیم بود ، همچنین با هماهنگی های انجام شده انتظار داریم بیش از  30هزار دانشجوی مرتبط با علوم پزشکی و دارویی از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه، 20 درصد تخفیف ویژه به ناشرانی که عضو انجمن فرهنگی ناشران کتب علوم پزشکی- دانشگاهی هستند، اختصاص داده خواهد شد و ناشران و رسانه های سلامت محور می توانند با برنامه ریزی های انجام شده در این نمایشگاه علاوه بر تبادل نظر، مسائل و مطالبات صنفی خود را در قالب نشست هایی دنبال کنند .
گفتنی است سومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی – دانشگاهی و دومین نمایشگاه رسانه های سلامت محور 2 الی 4  مهرماه در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ