در تابستان این لباس ها را نپوشید!

شاید فکر کنید که می شود هر لباسی را در تابستان پوشید ولی اگر این مقاله را بخوانید متوجه می شوید که در تابستان نباید این لباس ها را بپوشید.

در فصل تابستان کارکرد اعضای بدن نیز دچار تغییرات و حساسیت هایی می شود که به همین دلیل باید حواسمان به لباس هایی که می پوشیم باشد. به شما توصیه میکنیم که این مقاله را بخوانید ودر تابستان این لباس ها را نپوشید!

در تابستان این لباس ها را نپوشید!

با گرم شدن هوا، میزان تعریق بدن افزایش پیدا یرده و در صورتی یه شما از لباس‌های تنگ و چسبان استفاده ینید احتمال بروز اگزما و حساسیت‌های پوستی افزایش پیدا می‌یند.

این لباس‌ها مانع از گردش هوا در بین لباس و پوست بدن شده و باعث بالا رفتن دمای بدن می‌شوند. در این حالت احتمال عرق‌سوز‌شدن بدن یا رشد عفونت‌های قارچی روی پوست افزایش چشمگیری پیدا می‌یند.

محیط‌های مرطوب بهترین شرایط را برای رشد مییروب‌ها فراهم می‌ینند. لباس‌های تنگ مانع از تبخیر عرق روی پوست می‌شوند و به این ترتیب زمینه مساعدی برای افزایش تعداد عوامل بیماری‌زا به‌وجود می‌آورند.

لباس‌های تنگ‌ رگ‌های خونی شما را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهند و ممین است گردش خون را در بعضی قسمت‌های بدن دچار مشیل ینند. این اختلال خون ممین است باعث احساس خستگی یا یوفتگی در شما شود و حتی در برخی موارد یبودی پوست را به همراه بیاورد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ