مهلت ثبت نام سومین نمایشگاه کتب تخصصی علوم پزشکی

برای اطلاع از مهلت ثبت نام در سومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی ادامه مطلب را بخوانید

در اطلاعیه سومین نمایشگاه کتب علوم پزشکی ،دارویی-دانشگاهی و دومین نمایشگاه رسانه های سلامت محور مهلت ثبت نام و جزییات خبر منتشر گردید .در ادامه این مطلب از الودکتر در این مورد بیشتر بخوانید.

سومین نمایشگاه کتب تخصصی علوم پزشکی

سومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی – دانشگاهی با هدف تعامل بیشتر بین دانشجویان و استادان رشته های مختلف پزشکی مهرماه سال جاری برگزار می شود.

مهلت ثبت نام سومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی- دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، این نمایشگاه با همکاری سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و در حاشیه نمایشگاه بین المللی ایران فارما، از تاریخ 2 تا 4 مهرماه در مصلی تهران برگزار خواهد شد. آغاز به کار « سومین نمایشگاه کتب تخصصی علوم پزشکی- دانشگاهی» همزمان با بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی فرصت مناسبی برای ناشران علوم پزشکی و دانشگاهی برای تعامل بیشتر با دانشجویان و استادان دانشگاه خواهد بود.

سایت ثبت نام کتب تخصصی پزشکی

ناشران کتاب های تخصصی در زمینه های پزشکی، پیراپزشکی و علوم دارویی که مایل به شرکت در « سومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی- دانشگاهی» هستند می توانند با ارسال پیام به نشانی Fm.tehran@farhangmail.ir  تا 15 مردادماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ