دمنوش عجیب برای خنک شدن در تابستان

اگر همیشه از دمنوش های خانگی برای گرم شدن بدن استفاده می کردید، این بار با دمنوش عجیب برای خنک شدن بدن در تابستان استفاده کنید.

با شنیدن نام دمنوش شاید فکر کنید که این دمنوش ها فقط برای زمستان و گرم شدن مناسب هستند، جالب است بدانید که بعضی از دمنوش ها برای خنک شدن بدن و در تابستان استفاده می شوند. اگر گرما کلافه تان کرده است توصیه میکنیم این مقاله را بخوانید تا با این دمنوش عجیب برای خنک شدن در تابستان آشنا شوید.

دمنوش یخی نعنا

وجود ترکیبی به نام  “منتول” در دمنوش نعناع، آن را به یک نوشیدنی با طراوت تبدیل کرده است.  دمنوش نعنا به عنوان درمان خانگی مشکلات گوارشی مانند سوء هاضمه، حالت تهوع و نفخ در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، نعناع ویژگی های آرامبخشی هم دارد. این گیاه می تواند از طریق تحریک تعریق بدن، باعث خنک شدن شود. قرص نعناع شیرین تر از نعناع بوده و نسبت به آن، طعم تندتری دارد. شما می توانید در دمنوش خود، از ترکیب قرص نعناع و نعناع استفاده کنید.

مواد مورد نیاز برای تهیه دمنوش نعناع

4 شاخه نعناع تازه (حداکثر 30 برگ)

2 قاشق چایخوری پودر قرص نعناع (اختیاری)

1 قاشق غذاخوری عسل

دو برش لیمو ترش

طرز تهیه

نیم لیتر آب خنک را در یک ظرف مناسب بجوشانید. سپس قرص و برگ های نعناع را با آب جوش ترکیب کنید، روی آن را پوشانده و اجازه دهید 5 دقیقه در همین حال باقی بماند. سپس این ترکیب را از صافی عبور داده و یک قاشق عسل با آن مخلوط کرده و بگذارید خنک شود. حالا نوشیدنی خود را با برگ تازه نعناع و یک برش لیموترش تزئین کرده و نوش جان کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ