با این نوشیدنی ۱۴ روزه شکم خود را تخت کنید!

نوشیدنی های مختلفی برا لاغر شدن و یا آب کردن شکم وجود دارد که بعضی از آنها شیمیایی و غیر طبیعی هستند. اما نوعی از نوشیدنی وجود دارد که طبیعی و عصاره ی میوه ای است که شاید در وهله ی اول فکر کنید این نوشیدنی ربطی به آب کردن شکم ندارد ولی دراین جا با سازوکار این نوشیدنی برای تخت کردن شکم آشنا شوید.

داشتن شکم از معضلات موجود در تناسب اندام می باشد که حتی افراد لاغر هم تا حدی درگیر این معضل هستند، اما در این قسمت از الو دکتر لازم است به شما بگوییم که نوشیدنی وجود دارد که بسیار معجزه آسا می باشد و می توانید با این نوشیدنی ۱۴ روزه شکم خود را تخت کنید!

با این نوشیدنی ۱۴ روزه شکم خود را تخت کنید!

این نوشیدنی چیزی نیست جز آب نارگیل؛ اگر هر روز آب نارگیل بنوشید در کوتاه ترین زمان متوجه معجزات آن خواهید شد. این نوشیدنی علاوه بر تناسب اندام، موجب بهبود روحیه و رفع مشکلات گوارشی خواهد شد. پیش از ورود به مطلب لازم است اشاره کنیم که آب نارگیل با شیر نارگیل فرق دارد.

آب نارگیل، مایع شفافی است که از میوه‌ی نارگیل استخراج می شود و بیش از ۹۰ درصد آن را آب تشکیل داده است. شیر نارگیل، که با نام «گاتا» هم شناخته می شود، یک مایع غلیظ است که از کوبیدن خود نارگیل و مخلوط و رقیق کردن آن با آب به دست می آید. شیر نارگیل یک منبع غنی از چربی های سالم، پروتئین و انرژی است و ۵۰ درصد آن را چربی و پروتئین و باقی را آب تشکیل داده است.

سعی کنید تا حد امکان، همه نوشیدنی های شیرین را از رژیم غذایی خود حذف و آن را با آب نارگیل جایگزین کنید. آب نارگیل یک نوشیدنی کم کالری است که حجم زیادی داشته و برای مدت طولانی تری شما را سیر نگه می دارد. اگر پیش از هر وعده غذایی یک لیوان آب نارگیل بنوشید، غذای کمتری مصرف خواهید کرد. اگر این روند را ۱۴ روز ادامه دهید، به شما قول می دهیم با این نوشیدنی در ۱۴ روز شکم خود را تخت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ