پسردار شدن با مصرف یک قرص + رژیم غذایی

faateme1366
پسردار شدن آرزوی بسیاری از خانم های باردار است اما شاید ندانند که با روش هایی می توانند شانس به دنیا آوردن پسر را بیشتر کنند. در این مطلب همه آنچه باید در رژیم غذایی تان داشته باشید تا پسردار شوید و همچنین راه پسردار شدن با مصرف یک قرص را برایتان آورده ایم.

 

خانم هایی که با مصرف یک قرص پسردار می شوند!

به گزارش سایت الودکتر، موسسه ملی بهداشت کودکان “کندی شرایور” به تازگی درتحقیقات جدیدی به این نتیجه رسید که احتمال پسر دار شدن زنانی که دارای سابقه سقط جنین بوده و پیش از رابطه جنسی آسپرین می خورند، افزایش می یابد. این پژوهشها حاکی است که خوردن آسپرین احتمال پسردار شدن را یک سوم افزایش می دهد. یک نظریه علمی جدید نشان می دهد که خوردن آسپرین پیش از بارداری موجب می شود زنانی که دارای سابقه سقط جنین بوده اند احتمال پسردارشدن شان درمقایسه با زنانی که به درمان های جایگزین روی آورده اند، افزایش یابد. دانشمندان برای آزمایش کردن این نظریه به 1228 خانم که سابقه سقط جنین داشتند پیش از رابطه زناشویی آسپرین با دوز پایین یا اسید فولیک دادند. نتیجه آزمایش نشان داد که 31 درصد از زنانی که آسپرین خورده بودند در مقایسه با 23 درصد که به استفاده از داروهای جایگزین روی آورده بودند، پسردار شدند. پژوهشها حاکی است آسپرین – که از مواد ضد التهابی غیراستروئیدی است و برای درمان درد ، تب و التهاب به کار می رود – می تواند میزان باروری زنانی که به عمل لقاح مصنوعی روی آورده اند را افزایش دهد.

 

رژیمی برای پسردار شدن

رژیم شما نباید بیش تر از شش ماه قبل از بارداری ادامه یابد زیرا باعث کمبود مواد غذایی خواهد شد. رعایت رژیم غذایی فقط در مادر ضرورت دارد زیرا تغییرات یونی تخمک است که اسپرماتوزوئید مورد نظر را جذب می کند.

تحقیقات بعمل آمده محققان نشان داده است که برای پسر بودن فرزند بالا بودن نسبت سدیم و پتاسیم و پایین بودن نسبت کلسیم و منیزیم متابولیسم لایه خارجی تخمک را طوری تغییر می دهد که اسپرماتوزوئید حاوی کروموزوم جنسی y را جذب می کند. بالا بودن میزان کلسیم و منیزیم خون و پایین بودن میزان سدیم و پتاسیم باعث می شود اسپرماتوزوئید حاوی کروموزوم x به طرف تخمک جذب شود و نوزاد دختر شود. پس برای تعیین جنسیت نسبت بین یون ها مهمتر از غلظت آنهاست. مقدار سدیم مورد نیاز بدن ۵میلی گرم در روز است.در صورت تمایل برای داشتن فرزند پسر باید مقدار سدیم مصرفی به ۴برابر این مقدار برسد.

سدیم هم در نمک خوراکی و مواد غذا یی شور یافت میشود و هم در غذاهای دریایی، گوشت، جگر گوساله، هویج، تخم مرغ، کنسروها، و غذاهای آماده وجود دارد. مقدار پتاسیم مورد نیاز بدن ۱میلی گرم در روز است.شما برای داشتن فرزند پسر باید مقدار پتاسیم مصرفی خود را به ۱۵برابر برسانید. منابع حاوی پتاسیم گوشت ،میوه جات تازه و خشک مانند هلو، موز و کشمش، صیفی جات مانند گوجه، غلات به ویژه برنج می باشد.مادر هایی که میخواهند فرزند پسر داشته باشند باید مصرف غذاهای پرکلسیم و پر منیزیم را کاهش دهند. شیر و فرآورده های لبنی،سبزیجات برگ تیره مانند اسفناج دارای کلسیم و گیاهان سبز،حبوبات و مغزجات حاوی منیزیم هستند.

استفاده شما از موادغذایی حاوی گلوکز در روزهای تخمک گذاری محیط را برای جلب اسپرماتوزوئید y مناسب می کند.این غذاها شامل گلوکز،ساکارز،عسل،آب نبات،غلات صبحانه شیرین شده، هویج،کشمش،و نوشابه های دارای شکر می باشد.  برای بدنیا آوردن فرزند پسر مصرف غذاهایی مانند نان گندم، انواع گوشت، حبوبات، دانه های روغنی، کره، مایونز، سیب زمینی پخته، خرما، هل، زعفران و شیرینی جات فاقد شیر توصیه می شود.

تحقیقات نشان داده است زنانی که در دوران قبل از بارداری صبحانه مفصل تر صرف کرده و درصبحانه رژیم غذایی محتوی غلات استفاده می کنند بیشتر نوزاد پسر به دنیا می آورند.رژیم غذایی پر کالری با مقدار زیاد مواد معدنی مانند سدیم و پتاسیم و ویتامین های C ،E،B12 منجر به نوزاد پسر خواهد شد. مادرانی که روزانه ۳۰۰ میلی گرم پتاسیم و ۱۸۰ کالری بیشتر مصرف می کنند، نوزادشان بیشتر پسر خواهد بود. این میزان کالری و پتاسیم معادل خوردن یک موز کامل است. برای داشتن فرزند پسر بهتر است سبزیجاتی مانندکرفس،لوبیاسبز، کاهو و اسفناج کمتر مصرف گردد.

 

پسردار شدن را از همسرتان بخواهید

نوشیدن قهوه توسط مردان قبل از داشتن نزدیکی سرعت جهش اسپزم های مردانه را افزایش می دهد.برای پسردار شدن باید از مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیم بالا استفاده کرد و مصرف کلسیم محدود گردد.

خوراکی های پسرزا کننده را بشناسید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ