سریعترین راه درمان قرمزی چشم

اگر قصد حضور در مجلسی را دارید و چشمتان قرمز شده است و دنبال درمان سریع قرمزی چشم می گردید این مقاله را بخوانید و با سریعترین راه درمان قرمزی چشم که برایتان نوشته ایم آشنا شوید.

اگر چشمانتان به دلایل مختلف قرمز می شود و درمان آن زمان بر می باشد نگران نباشید، شما را با درمان سریع قرمزی چشم آشنا می کنیم.

انواع درمان سریع قرمزی چشم

از بین انواع درمان سریع قرمزی چشم، کمپرس سرد، کمپرس گرم و قطره را در اینجا می خوانید. از بین آنها، سریعترین درمان قرمزی چشم را انتخاب کنید.

کمپرس سرد

یک کمپرس سرد را به مدت 15 دقیقه روی چشم بگذارید. اگر کمپرس سرد ندارید، از یک کیسه یخ‌زده سبزیجات که دور حوله‌ای پیچیده‌اید روی چشم بگذارید یا چند قطعه خیار یخ زده را روی چشم بگذارید. این اتفاق باعث می‌شود که رگ‌های متورم خنک و آرام شوند، به خصوص وقتی‌که چشمانتان به خاطر آلرژی قرمز شده باشند، این فرآیند بسیار مفید است.

کمپرس گرم

از یک کمپرس گرم برای رفع قرمزی استفاده کنید، یک پارچه تمیز را با آب گرم خیس کنید و روی چشم بگذارید. این فرآیند زمانی مناسب است که قرمزی چشم بر اثر بی‌خوابی باشد.

استفاده از قطره اشک مصنوعی

از قطره‌های بی‌ضرر اشک مصنوعی یا “اشک طبیعی” (Natural Tears ) استفاده کنید. این قطره‌ها چشم را ارام می‌کنند. البته باید مراقب باشید که از این قطره‌ها همیشه استفاده نکنید. چون استفاده‌ی مدام باعث بدتر شدن قرمزی چشم می‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ