بدون جراحی و خونریزی پوستی کشیده و زیبا داشته باشید

دکتر فرهاد کاوه، پزشک پوست، مو و زیبایی: یکی دیگر روش‌های زیبایی پوست لیفت است که انتخاب برخی افراد به‌ویژه خانم‌ها برای زیبایی پوست‌شان است. در این روش پوست صورت کشیده می‌شود تا مشکلاتی که باعث چروک، پیری، افتادگی یا موارد دیگر شده، رفع شود.

دکتر فرهاد کاوه، پزشک پوست، مو و زیبایی:

یکی دیگر روش‌های زیبایی پوست لیفت است که انتخاب برخی افراد به‌ویژه خانم‌ها برای زیبایی پوست‌شان است. در این روش پوست صورت کشیده می‌شود تا مشکلاتی که باعث چروک، پیری، افتادگی یا موارد دیگر شده، رفع شود. لیفت انواع مختلفی دارد مانند هایفو و نخ که در ادامه بیشتر در این دو مورد می‌پردازیم. 

لیفت با نخ از درمان‌های زیبایی ظریفی است که پوست افتاده صورت به آرامی کشیده شده تا پوستی صاف‌تر و جوان‌تر به دست آید. متخصص زیبایی در عمل لیفت با نخ بخیه‌های بسیار ظریفی روی بافت نرم صورت می‌زند تا ناحیه‌های شل و افتاده صورت بالا رفته و نگهداری شود. نتایج لیفت و کشیدن پوست صورت با نخ مثل جراحی کامل لیفت صورت نیست اما روش مناسبی است که برای جوانسازی صورت نتایج ظریف‌تری را در پی دارد. در این روش از نخ بخیه قابل جذب برای درمان شلی و افتادگی پوست استفاده می‌شود. سطح این نخ هموار نیست و خارهای دندانه مانندی دارد که باید به بافت چربی صورت گیر داده شود. در مواردی که لیفتینگ با نخ انجام می‌شود، می‌توان به افتادگی ابرو، خط خنده، رفع چین و چروک دور چشم، افتادگی و شل شدن گونه‌ها، متقارن کردن صورت و… نام برد که بسیار مفید است و این عارضه‌ها را درمان می‌کند. لیفت با نخ این حسن را دارد که بدون جراحی و بیهوشی و بدون بستری شدن در بیمارستان و… صورت حداقل 10 سال جوان‌تر خواهد شد.

اما در روش هایفو باید گفت که به نسبت نخ یک تکنولوژی پیشرفته و جدیدی است که از امواج مافوق صوت (اولتراسوند) برای تحریک و لیفت لایه‌های نگهدارنده ساختاری و عمقی پوست استفاده می‌کند؛ لایه‌هایی که در هایفو هدف امواج اولتراسوند قرار می‌گیرند در واقع همان لایه‌هایی هستند که جراحی لیفت صورت روی آنها انجام می‌شود. در هایفو از سوزن استفاده نشده و هیچ برشی هم ایجاد نمی‌شود، نتایج هایفو متقارن است، چون سطح انرژی در طول درمان ثابت نگه داشته می‌شود. لیفت صورت با روش هایفوگرافی با تحریک لایه‌های ساختاری عمق پوست، باعث ایجاد واکنش‌های طبیعی ترمیمی و رشد کلاژن جدید برای پوست می‌شود و به‌دلیل اثرگذاری درون به بیرون اولتراسوند، نتایج مطلوب جوانسازی صورت به روش هایفوگرافی در مدت 2 الی 3 ماه و درنهایت در 6 ماه به بهترین شیوه مطلوب خود را نمایان می‌کند. مهم‌ترین مزیت‌های این روش عبارتند از: عدم نیاز به مراقبت و استراحت پس از لیفت صورت، کاهش چین و چروک‌های عمقی و ظریف، سیاهی و گودی زیر چشم و پف چشم، دریافت نتیجه مطلوب در یک جلسه درمانی و دریافت نتایج مستمر و بهینه در طول 6 ماه و…

در پایان لازم است بگوییم که برای لیفت صورت از هر روشی که استفاده می‌شود باید توصیه‌های متخصصان را رعایت کرده و نباید توقعات بی‌مورد و غیرعلمی داشت و بهتر است به آنچه زمینه علمی و پزشکی دارد، توجه شود. 

دکتر فرهاد کاوه، پزشک پوست، مو و زیبایی: عضو انجمن پزشکان زیبایی کانادا (CAMACS)

شماره های تماس:
02633341460

02633341494

09398455686

آدرس: کرج- مهرشهر- بلوار ارم- طبقه فوقانی داروخانه شبانه روزی شبانه روزی ایمان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ