درمان بی خوابی شبانه فقط در ۶۰ ثانیه

بی خوابی از مشکلاتی است که در هر دوره ای می تواند گریبان گیر هر کدام از ما باشد. اگر شما هم نمی توانید بخوابید؟ این مقاله را بخوانید تا با درمان بی خوابی شبانه در ۶۰ ثانیه آشنا شوید.

برای درمان بی خوابی لازم نیست سراغ داروهای شیمیایی بروید، اگر با روش هایی که در این مقاله به شما معرفی کنیم اشنا شوید می توانید به راحتی بی خوابی خود را در ۶۰ثانیه درمان کنید. پس با ما باشید تا درمان بی خوابی شبانه تنها در ۶۰ ثانیه را آموزش ببینید.

  

درمان خانگی بی خوابی 

1. کدو تنبل 

کدو تنبل، یکی از درمان های عالی برای خوابیدن است آب کدو تنبل را بگیرید و کمی روغن کنجد را به همان نسبت به آن اضافه کنید قبل از رفتن به رختخواب، پوست سرتان را با این ترکیب ماساژ دهید و کلا کدو تنبل را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

2. شیر

یک لیوان شیر ولرم، قبل از خواب، تاثیری روی بدن شما می گذارد و به شما کمک می کند تا راحت تر بخوابید. علاوه بر این، شیر حاوی اسید آمینه تریپتوفان است و تولید سروتونین را تحریک می کند، که در نهایت موجب خوابیدن راحت تر می شود. می توانید عسل را در شیر مخلوط کنید و همراه با عسل، کمی پودر دارچین را در آن مخلوط کنید ؛ ماساژ انگشتانتان با شیر ،باعث خواب می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ