ایجاد چال گونه بدون عمل و در خانه

روش ایجاد چال گونه بدون جراحی و با تمرین هایی ساده در خانه را در ادامه این مطلب بخوانید

همه افراد می خواهند زیباتر باشند.گاهی با عمل و گاهی با کارهایی طبیعی .چال لپ یا همان چال گونه معلولیتی دوست داشتنی است که همه از آن بهره نبرده اند و تعداد اندکی چال گونه دارند.در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم چطور میتوانید شما هم یک چال گونه برای خودتان داشته باشید

بدون جراحی صاحب چال گونه شوید!

تاحالا به لبخند افرادی که چال گونه دارند دقت کرده اید؟ شاید بشه اون هارو صاحب زیباترین و معصومانه ترین لبخند های دنیا دونست! چاله ی کوچکی که اغلب در زمان خنده روی گونه ایجاد میشه و تداعی کننده ی لبخند معصوم کودکانه است و به اون چال لپ، چال گونه یا چال لبخند میگویند. این چال در بعضی از افراد روی هر دو گونه و در بعضی دیگر فقط روی یک گونه در هنگام لبخند تشکیل میشه نقش پررنگی بر زیبایی طبیعی صاحبانش داره. اخیرا جراحی های موفقی برای ایجاد چال گونه با هزینه های هنگفت انجام‌ میشه اما اگر دوست دارید بدون جراحی شما هم صاحب چال گونه شوید میتونید از روش های زیر استفاده کنید:

ایجاد چال لپ با آرایش

شاید باورتون نشه که ما میتونیم این چال گونه رو با آرایش خیلی ساده ایجاد کنیم، کافیه جلوی آینه بایستید، لبخند بزنید و ببینید چین و چروک های طبیعی اطراف لبخند کجا ایجاد میشه، باید بدونید که چال لپ باید با فاصله و دور از اون باشه. جای چال رو روی لپ انتخاب و علامت گذاری کنید، حالا بالای جایی که برای چال لپتون انتخاب کردید یک نقطه ی کوچیک با مداد چشم دوکاره بی یو بگذارید. مداد سیاه و رنگی استفاده نکنید چون چال گونه ی شمارو کاملا مصنوعی جلوه میده و با پوست ترکیب نمیشه!

کنارِ همون نقطه ای که برای جای چال لپتون در نظر گرفتید، یک هلال ماهِ کوچک و نازک با همون مداد بکشید. برای داشتن چال لپ طول این هلال ماه از 2 و نیم سانتی متر نباید بیشتر شود.

اون رو پخش کنید و اگر لازم بود دوباره بکشید. میتونید با استفاده از گوش پاکن یا پد اشکی آرایشی مداد رو به آرامی روی پوستِ اطراف پخش کنید. احتمالا با یک بار به نتیجه نمیرسید و لازمه چند باری این پروسه رو تکرار کنید تا یک چال لپ داشته باشید. بعد از تموم شدن کارتون جلوی آینه بخندید، چال لپتون محل مناسبی ایجاد شد؟ قرینه هست؟ اختیار چال لپتون با شماست،

ایجاد چال لپ با ورزش

لب هاتونو غنچه کنید درست مثل ماهی و لپتون رو بمکید، مثل زمانی که یک خوراکی خیلی ترش خوردید، لپتون رو از داخل دهان بین دندون های بالا و پایین بگیرید تا چال لپ ایجاد شود.

احتمالا یک قسمت از گونتون حالا گود رفته، اون رو با دست فشار دهید. عمیق ترین قسمتی که بعد انجام این حرکت پیدا میشود رو محکم نگهدارید و لبهاتونو حرکت دهید.

بخندید تا اگر لازم بود جای انگشتتون رو روی

تغییر دهید. چال لپ ها معمولاً وقتی که خنده روی صورت می آید پدیدار می شود. برای همین لازمه که بخندید تا مشخص شود دقیقاً کدوم ماهیچه است که باید تمرین داده شود.

این فشار دادن و تمرین رو هر روز 30 دقیقه یا بیشتر ادامه دهید تا چال لپتون طولانی تر روی صورتتون بماند. برای چندین هفته هر روز حداقل 30 دقیقه این تمرین رو انجام دهید.

طرز استفاده از ماسک مو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ