ویژگی زنان جذاب که هر کسی را عاشق می کند

faateme1366
زنان جذاب همیشه مورد توجه مردان هستند و برخی زنان جذابیت بیشتری دارند. برخی از ویژگی ها باعث می شود که زنان جذاب تر باشند.

 

ظاهر جذاب= زن جذاب؟

به گزارش سایت الودکتر،با اینکه بسیاری از مردان قدردان تلاش زنان برای زیبا به نظر رسیدن هستند و از اینکه آرایش کنند، خوب لباس بپوشند و موهایشان را درست کنند خوششان می‌آید، باید گفت دیدن یک زن هنگامی که آشفته (از نظر ظاهری) به نظر می‌رسند نیز، به همان اندازه جذاب است! بسیاری از مردان می‌گویند که این‌گونه دیدن یک زن به آن‌ها کمک می‌کند او را بهتر بشناسند. مردها دوست دارند یک زن را پشت آن آرایش و لباس‌های زیبا ببینند و بشناسند.

 

جذابیت عجیب

چیز عجیب دیگری که مردها آن را در یک زن جذاب می‌دانند ترس است! غافلگیرکننده به نظر نمی‌رسد؟ یک مرد دوست دارد شریک زندگی‌اش بترسد؟ احتمالا این مورد ذهنتان را مشغول کند که چه عجیب. علت و چرایی این تمایل و ریشه‌ی این حذابیت بررسی گردیده است. به نظر می‌رسد مردها دوست ندارند یک زن درگیر ترس‌های عمیقی باشد، اما دیدن مقدار کمی ترس یک زن به آن‌ها فرصتی می‌دهد که بتوانند او را آرام کنند و نشان دهند یک مرد واقعی هستند.

 

زنان جذاب مستقل هستند

مردها زنانی را می پسندند که روی پاهای خود می ایستند. یک مرد دوست دارد شما را زنی قوی ببیند، کسی که نیاز ندارد کس دیگری از او حمایت کند یا مراقبش باشد. البته وقتی موضوع مستقل بودن مطرح می شود، نکته ی ظریفی هم وجود دارد:هر چند مردها از زنهای مستقل خوش شان می آید، اما این را هم دوست دارند که گاهی کسی به آنها نیاز داشته باشد. ضمنا شما هم زمان هایی نیاز به شانه هایی دارید که سربر آنها بگذارید. شما به عنوان یک زن، نباید در رابطه ای قرار بگیرید که صرفا به این دلیل که استقلال را دوست دارید، کسی مراقب تان نباشد و به نیازهای تان اهمیت ندهد. شما می توانید یک زن مستقل و خود ساخته باشید و همزمان هر وقت لازم شد درخواست کمک نیز بکنید.

 

کنترل احساسات و زنان جذاب

زنان جذاب و خواستنی هیچ‌گاه در مورد روابط بد و یا شکست‌هایی که در زنگی می‌خورند دچار افسردگی و گوشه‌نشینی نمی‌شوند. بلکه به‌جای آن، همیشه احساسات‌شان را در کنترل دارند. زمان و انرژی‌شان را در احساسات بی‌فایده‌ای که هیچ نفعی برای‌شان ندارد، هدر نمی‌دهند. به‌عبارت ساده‌تر، زنان جذاب در مواقع نیاز بیشتر یک شانه هستند نه یک کودک گریه‌رو.

جذابیت زنان با بی توجهی به شایعات

زنان خواستنی ترجیح می‌دهند از زمان‌شان به‌طور موثر استفاده کنند نه این‌که مشغول شایعات بی‌اهمیت بشوند. شایعات و صحبت کردن زیاد موجب یک درام (احساسات ظاهری) خواهند شد. زنان خواستنی این موضوع را می‌دانند. ‌شایعات بی‌اهمیت، صحبت‌های بیهوده، و درام مربوط به دختران بچه‌ها است نه زنان خواستنی که ما می‌شناسیم.

 

زنان جذاب به دنبال سرگرمی هستند

زنان جذاب و خواستنی تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهند تا در سرگرمی‌ها و تفریحات‌شان بهتر شوند. هیچ‌گاه نمی‌بینید که این زنان مرتبا وقت شان را به‌بطالت بگذرانند. آنها در می‌یابند که به چه چیزی علاقه دارند و سپس آن‌را به بهترین شکل انجام می‌دهند. زنان جذاب زندگی‌شان را با عادات احمقانه تلف نمی‌کنند، مثلا تمام روز به صفحه‌ی موبایل‌شان زُل نمی‌زنند. از زمان‌شان برای بهبود عادات و کارهای‌شان استفاده می‌کنند. برخی از خواستنی‌ترین زنان آن‌هایی هستند که عمیقا به سرگرمی‌های‌شان اهمیت می‌دهند. این افراد با این مسائل تعریف می‌شوند و از آنها آدم‌های جالب‌تری ساخته می‌شود.

 

وقار زنان جذابیت می آورد

زنانی که زنانگی‌شان را درک می‌کنند و به آن می‌بالند کسانی هستند که می‌دانند وقار و متانت مشخصه‌هایی نیستند که آنها را به‌مخاطره بیندازید. مسئله اصلا مربوط به ظاهر فرد نیست بلکه به شکوه و هیبت او مربوط می‌شود. آن‌چه آنها را بسیار خواستنی می‌کند این است که نگران نقایص فیزیکی‌شان نیستند. هر آن‌چه بتوانند را اصلاح می‌کنند ‌و خودشان را با وقار و جذبه‌ای که تنها یک بانو می‌تواند در اختیار داشته باشد، پیش می‌برند. آن‌ها خوب لباس می‌پوشند و می‌دانند چه‌طور اعتماد به‌نفس‌شان را نشان دهند. آن‌چه همه‌ی این کارها را ساده‌تر می‌کند این است که زنان خواستنی می‌دانند انتخاب لباس‌های گران‌قیمت به آنها متانت نخواهد داد. با اعتماد به‌نفس است که متانت پیش خواهد آمد.

لطفا همسرتان را به اشتراک نگذارید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ