راه حلی مناسب برای ماشینی شدن زندگی

mahdie.mohtashami
برای رهایی از زندگی ماشینی در این خبر به شما راه حلی مناسب ارائه می‌کنیم. همراه ما باشید تا راه حلی مناب به شما ارائه کنیم.

درمان زندگی ماشین سازی

با توجه به افزایش امید به زندگی و پدیده سالمندی و ماشینی شدن زندگی، کم تحرکی و چاقی شاهد رشد بیماریها و اختلالات اسکلتی عضلانی در سطح کشور هستیم که درمانهای فیزیوتراپی یک پاسخ موثر و شایسته به این مشکلات است.

فیزیوتراپی از رشته‌های گروه توانبخشی است و در سطح کشور در 15 دپارتمان دانشگاهی زیرمجموعه وزارت بهداشت در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی و اخیرا دکترای حرفه ای آموزش داده می‌شود.

فیزیوتراپی درمان زندگی ماشینی

تعداد فیزیوتراپیست‌های ایران در حال حاضر حدود هشت هزار نفر هستند و با توجه به افزایش امید به حیات و پدیده سالمندی و ماشینی شدن زندگی، کم تحرکی و چاقی شاهد رشد چشمگیر بیماریها و اختلالات اسکلتی عضلانی در سطح کشور هستیم که درمانهای فیزیوتراپی یک پاسخ موثر و شایسته به اینگونه مشکلات خواهد بود.

موذن‌زاده خاطرنشان کرد: فیزیوتراپیست‌ها در سه سطح پیشگیری، درمان و توانبخشی بیماران نقش آفرینی کرده و در کشور عزیزمان نیز روز به روز جایگاه مطلوب تر و رفیع تری را در نظام سلامت کسب می‌کنند.

زندگی ماشینی، تغذیه ناسالم و خطرات سلامتی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ