چای، معجزه ای برای پوست و مو

parya
شاید فکر کنید چای نوشیدنی بدون خاصیت و فقط برای رفع عطش و خستگی می باشد، ولی لازم است بدانید که چای، معجزه ای برای پوست و مو است. این مقاله را بخوانید تا درباره معجزه چای اطلاعات داشته باشید.

مو از اعضای بدن است که اگر به آن رسیدگی نشود ظاهر براق و درخشنده خود را از دست می دهد. از جمله موادی که می توان به عنوان دارو برای مو استفاده کرد چای است. در واقع چای، معجزه ای برای پوست و مو می باشد.

تأثیر چای بر پوست و مو

شاید باورش سخت باشد اما اگر موهای خشک و شکننده‌ای دارید کافیست مقداری چای دم کشیده را در ظرفی قرار دهید تا سرد شود و بعد آنرا روی موهای خود اسپری کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که چای سبز برای رشد بیشتر موها و چای سیاه برای رفع شکنندگی موها مفید است.

رهایی از سیاهی و ورم دور چشم

همه ما بعد از یکبار مصرف چای کیسه‌ای آنرا دور می‌اندازیم اما حتی چای کیسه‌ای نیز می‌تواند بعد از مصرف، یک ماده مقوی برای پوست ما باشد. همانطور که می‌دانید چای معدن سرشاری از کافئین است که مصرف متعادل آن، توسط تمام متخصصان توصیه شده است.  کافئین موجود در چای بعد از تمام با پوست می‌تواند رگ‌های ریز اطراف چشم را تحریک کرده و عمل خون‌رسانی به آنها را تسریع نماید و سیاهی دور چشم را از بین ببرد. پس چای کیسه‌ای را بعد از مصرف در جایی قرار دهید تا سرد شود و بعد از آن، کیسه را روی چشمانتان قرار دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ