کبد و کلیه را با این شربت سنتی پاکسازی کنید

parya
کبد و کلیه به دلیل برنامه های غذایی نا مناسب می تواند مواد سمی را در خود جای دهد که این سموم را می توان با نوعی شربت سنتی پاک سازی کنید.

در طب سنتی همیشه شربت هایی وجود دارد که می تواند کمک شایانی به سلامتی بدن بکند. یکی از این شربت ها، نوعی شربت است که به پاکسازی کبد و کلیه کمک می کند. ما در این مقاله شما را با شربتی آشنا می کنیم که می توانید کبد و کلیه را با این شربت سنتی پاکسازی کنید.

شربت ۶ عرق سرد و سکنجبین حاوی انواع ویتامین‌های A ، C ، E ، K ، گروه ویتامین‌های B مانند B۱، B۲، B۶ ، سدیم، پتاسیم، کربوهیدرات، فیبر، قند، کلسیم، آهن، منیزیم، اینولین و پلی‌فنول است.

مهم‌ترین خواص شربت ۶ عرق سرد و سکنجبین

حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی  درباره مهم‌ترین خواص شربت ۶ عرق سرد و سکنجبین اظهار کرد: این شربت نقش موثری در رفع عطش، تصفیه خون، پاکسازی کبد و کلیه‌ها و دفع سنگ کلیه و مثانه دارد؛ شربت ۶ عرق سرد و سکنجبین به برطرف کردن خارش، اگزما، جوش و بیماری پسوریازیس (نوعی تخریب پوستی که با خارش همراه است)، جوان‌سازی و طراوت پوست کمک شایانی می‌کند.

وی درباره خواص دیگر شربت ۶ عرق سرد و سکنجبین بیان کرد: این شربت صفرا را کاهش می‌دهد و نارسایی‌های کبدی و یرقان (زردی) را هم از بین می‌برد؛ شربت ۶ عرق سرد و سکنجبین تاثیر چشمگیری در اعتدال حرارت بدن به ویژه در افراد صفراوی (مزاج گرم و خشک) دارد.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود: شربت ۶ عرق سرد و سکنجبین آرام‌بخش و خونساز است و موجب تقویت معده هم می‌شود؛ این شربت به علت داشتن طبع سرد نقش موثری در افزایش رطوبت بدن و رفع لاغری به ویژه در افراد گرم‌مزاج دارد.

عظمایی تاکید کرد: شربت ۶ عرق سرد و سکنجبین به علت وجود ویتامین E و سایر املاح معدنی به تقویت و افزایش رشد مو‌ها کمک شایانی می‌کند؛ این شربت خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را در برابر بیماری‌های مختلف به ویژه انواع سرطان‌ها محافظت می‌کند.

وی یادآور شد: شربت ۶ عرق سرد و سکنجبین تاثیر چشمگیری در تقویت و تنظیم ضربان قلب، بهبود بینایی و کنترل قند، فشار و چربی خون دارد.

پاکسازی عمیق کلیه ها با این نوشیدنی

ساده ترین نوشیدنی پاکسازی کبد +دستورالعمل

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ