از بین بردن جوش های صورت در یک ماه!َ

parya
از بین بردن جوش های صورت در یک ماه، شاید باور کردن این مساله برایتان سخت باشد اما با انجام روش هایی که در اینجا به شما می گوییم امکان پذیر می باشد. پس با ما باشید.

گاهی اوقات به مهمانی هایی دعوت میشویم که داشتن صورتی عاری از جوش و براق برایمان مهم است و در همان موقع جوش ها در صورتمان ظاهر می شوند. در این مواقع باید به دنبال راه های از بین بردن سریع جوش شویم. به همین دلیل ما دراین مقاله شما را با راه های از بین بردن جوش های صورت در یک ماه آشنا می کنیم.

روغن گیاهان

یکی از راه ها برای از بین بردن یک ماهه جوش‌ها استفاده از روغن‌های خاص و ضروری بدن است؛ یعنی روغن‌های تقطیر شده‌ای که حاوی ترکیبی از مواد عطری برخی از گیاهان است، دو گیاه فوق‌العاده برای پوست؛ یکی درخت چای و دیگری برگ‌بوست. روغن هر دو این گیاهان بسیار موثر است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.کافی است قبل از خواب بعد از اینکه صورتتان را شستید و خشک کردید یک قطره از روغن را روی جوش قرار دهید و بگذارید تا صبح روی جوش باقی بماند. حواستان باشد که حتما روی بالش خود یک حوله پهن کنید چرا که لک ناشی از این روغن‌ها به راحتی از روی پارچه پاک نمی‌شود.

پزشکان چه دارویی تجویز می‌کنند

اگر برای درمان سریع جوش‌ها به پزشک مراجعه کنید احتمالا مصرف داروهای کورتونی یا استروئیدی را برای کوتاه مدت به صورت خوراکی یا موضعی یا تزریقی تجویز می‌کند اما باید بدانید با مصرف طولانی‌مدت این داروها آکنه بدتر می‌شود اما در کوتاه‌مدت چنین داروهایی می‌تواند التهاب را از بین ببرد و از آنجا که التهاب نقش زیادی در ایجاد جوش دارد بنابراین جوش‌ها کاهش می‌یابند.باید بدانید مصرف این داروها باید محدود به چند روز یا نهایتا دو هفته باشد تا شدت ضایعات آکنه کم شود البته این بهبودی به طور موقتی است و فرد باید حتما داروهای خوراکی و موضعی آنتی‌آکنه، آنتی باکتریال را آغاز کند تا با قطع داروهای کورتونی و استروئیدی ضدالتهاب، جوش‌ها برنگردند.

از بین بردن جوش در کمترین زمان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ