فواید باورنکردنی سرکه سیب

faateme1366
اگر به سرکه سیب علاقه هم نداشته باشید با خواندن این مطلب مشتاق می شوید تا از آن استفاده کنید. فواید باورنکردنی سرکه سیب را در این مطلب بخوانید.

 

بهترین فواید سرکه سیب

به گزارش سایت الودکتر، شاید شما شنیده باشید که سرکه سیب به از دست دادن وزن کمک خواهد کرد! در این مورد تحقیقات بسیار کمی وجود دارد تنها مطالعه برای تست این ایده روی مردم در ژاپن انجام شد در این مطالعه، به ۱۷۵فرد چاق اما سالم سرکه سیب یا آب در روزانه به مدت۱۲ هفته داده شد رژیم غذایی هر دو گروه مشابه بود در پایان مطالعه، کسانی که سرکه استفاده می کردند وزن بیشتری از دست داده بوند به طور متوسط، گروهی که سرکه خوردند ۱ – ۲ پوند در طول مدت ۳ ماه وزن از دست دادند. محققان نشان دادند که سرکه ممکن است روی ژنهای درگیر در شکستن چربی ها تاثیر بگذارد. دیویس متخصص تغذیه می گوید سرکه سیب ممکن است برخی مزایا در کاهش وزن داشته باشد اما آن قطعاً یک محکم کاری سریع نیست او می گوید اگر می خواهید وزن از دست بدهید هنوز هم ورزش و کنترل رژیم غذایی مهمترین راه کاهش وزن است. کلینک مایو می گوید به یاد داشته باشید که هیچ گلوله جادویی برای کاهش وزن وجود ندارد کلید کاهش وزن سوزاندن کالری بیش از مقدار کالری مصرف می باشد انتخاب غذاهای سالم مانند ( میوه ها، سبزیجات، غلات کامل و منابع پروتئین بدون چربی ) و فعالیت های بدنی در زندگی روزمره است.

 

سرکه سیب به نظر می رسد برای کمک به دیابت و کنترل قند خون مفید باشد. دکتر کارول جانستون، هدایت کننده برنامه تغذیه دانشگاه ایالتی آریزونا در حال مطالعه روی سرکه سیب برای بیش از ۱۰ سال است و معتقد است اثر آن بر قند خون مشابه برخی از داروها می باشد. او توضیح می دهد که سرکه مقداری از هضم نشاسته را بلوک می کند او می گوید ۱۰۰ %نشاسته را مسدود نمی کند اما قطعا مانع از هضم حداقل مقداری نشاسته می شود و از بالا بردن قند خون جلوگیری می کند. دکتر مایکل مدیر برنامه مربیگری شیوه زندگی با دیابت در دانشگاه تافتز می گوید تلاش برای استفاده از سرکه برای درمان دیابت مانند تلاش برای نجات یک زیر زمین آب گرفته با یک قاشق چای خوری است.

اگر شما گاستروپارزی دارید یک مشکل شایع در مبتلایان به دیابت که تخلیه معده را کند می کند تحقیقات اولیه نشان می دهد سرکه سیب ممکن است این مشکل را بدتر کند. او می گوید ما نگرانیم که سرکه آشامیدنی ( حتی در آب رقیق شده ) ممکن است سبب افزایش اسید در سیستم بدنی شما شده و بر کلیه ها و استخوان های شما فشار وارد کند.

اگر شما دیابت دارید و می خواهید سرکه سیب استفاده کنید به دکتر خود اطلاع دهید تا سطح قند خون شما را کنترل کند. جانستون تاکید می کند که اگر شما برای دیابت دارو مصرف می کنید نباید آن را با سرکه جایگزین کنید اگر شما در حال فکر کردن در مورد استفاده از سرکه سیب برای کمک به مدیریت قند خون خود هستید اول با دکتر خود صحبت کنید.

 

سرکه سیب برروی هضم مواد چربی، گوشتی و پروتئین اثر خوبی دارد. دیویس توصیه می کند از سرکه سیب فیلتر نشده (نوع ابری) که شما می توانید یک حباب در بطری را ببینید و پر از پروبیوتیک ها و دیگر باکتری های مفید است استفاده کنید این نوع از سرکه سیب می تواند از عملکرد سیستم ایمنی بدن حمایت و برای برخی افراد، حتی به درمان یبوست کمک کند.

مطالعات نشان می‌دهد سرکه سیب ممکن است برای کاهش ریسک بیماری‌های قلبی مفید باشد زیرا کلسترول و تریگلیسرید را پایین می‌آورد. طبق یافته‌های محققان مصرف سرکه سیب می‌تواند راهی ساده و کم هزینه برای پایین آوردن لیپید خون باشد.

 

تمام مضرات سرکه سیب که نمیدانستید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ