بیوگرافی علی صبوری، استندآپ کمدین خندوانه

mahdie.mohtashami
اگر این روزها جز افرادی هستید که خندوانه و خنداننده شو را دنبال می‌کنید در این خبر قصد داریم بیوگرافی علی صبوری را با شما در میان بگذاریم.

علی صبوری خنداننده شو کیست؟

علی صبوری یکی از کمدین‌های خنداننده شو در این روزها می‌باشد. علی صبوری به راهنمایی و آموزش فرهاد آییش برنامه‌های خود را اجرا می‌کند. علی صبوری خنداننده شو متولد مشهد است و در شب اول اجرایش رامبدجوان او را به عنوان یکی از با استعدادترین‌های استندآپ کمدی ها معرفی کرد. 

علی صبوری شرکت کننده مسابقه خنداننده شو خندوانه می باشد که توانسته است به مرحله سوم مسابقه صعود کند.

علی صبوری نیز همانند سایر شرکت کنندگان استعداد خود در زمینه استنداپ کمدی را نشان داده است و توانسته رای های زیادی را برای خود بدست آورد و در گروه فرهاد آئیش یکی از کسانی باشد که به مراحل بالاتر راه می یابد.

بیوگرافی علی صبوری 

علی صبوری خنداننده شو، در واقع کمدین فضای مجازی است که ممکن است شما هم پیش از شروع دور دوم مسابقه خنداننده شو خندوانه با او آشنا بوده باشید. علی که از طریق ارسال ویدئو و پیش آمدن در مراحل انتخاب خنداننده به مرحله ی اجرای زنده در برنامه خندوانه رسید، در گروه فرهاد آئیش است و امید زیادی برای بالا آمدن از گروه ها و فینالیست شدن در خندوانه دارد.

اولین اجرای علی صبوری در خنداننده شو با موضوع جا به جا شدن او با نوزاد خانواده ی دیگری بود که باعث شده بود پدرش او را نخواهد و آنقدر این موضوع را جذاب و خنده دار تعریف کرد که اشک داوران مسابقه و شرکت کنندگان در استودیو خندوانه را در آورد.

علی صبوری متولد شهر مشهد است و رامبد جوان در شب دوم اجرای علی صبوری اشاره به استعداد فوق العاده علی کرده و گفت : «در مورد علی صحبتی از یک کارگردان فوق العاده شنیده ام که نشان دهنده ی آینده ی درخشانی است که می تواند برای خود بسازد».

آقای بهروز افخمی در مورد علی صبوری گفت اگر خودش را جدی بگیرد و درست تلاش کند و مسیر صحیحی را بپیماید می تواند جای رضا عطاران را بگیرد.» در مقابل فرهاد آئیش هم در خصوص توانایی های علی صبوری گفت :

«علی مانند پسر من است و بسیار دوستش دارم و مطمئنم که موفق می شود. فقط تنها چیزی که الان باید رشد کند، داشتن استراتژی بلند مدت علی است تا بتواند مسیر درستی را طی کند، با ایجاد بالانس بین زندگی شخصی و زندگی هنری اش موفق تر بشود. علی بسیار رشد کرد و کاملا توانمند و با استعداد است.» علی صبوری در مورد سن و سال تولد خود اطلاعاتی نداده است.

آدرس پیج اینستاگرام علی صبوری

آدرس صفحه اینستاگرام علی صبوری خنداننده شو خندوانه سری دوم : https://www.instagram.com/saburi_ali/

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ