این معجون را صبح ها بخورید

pegiu
اگز می خواهید از سلامت خود راضی باشید این معجون را صبح ها میل نمایید.

معجون سلامتی

مصرف یک لیوان آب ولرم حاوی عسل و لیمو به طور ناشتا برای حفظ سلامت مفید است.

عسل و آبلیمو به همراه آب جوش

برخی معتقدند که مصرف این محلول باعث کاهش وزن می شود. در ادامه مطلب به خواص این نوشیدنی اشاره می کنیم.

تصفیه کننده سیستم لنفاوی

به نقل از سایت «نیوزویک»، کمبود آب در سیستم لنفاوی عامل بروز انواع بیماری هاست. کمبود آب و مایعات لازم در سیستم لنفاوی، احساس خستگی مفرط و بی حالی، اختلال در خواب، یبوست، فشار خون بالا یا پایین، استرس و عملکرد نامناسب ذهنی را به همراه دارد.
با مصرف این نوشیدنی به طور ناشتا به تمامی سیستم لنفاوی آبرسانی می شود و این امر علاوه بر رفع علایم یاد شده، سیستم ایمنی بدن را نیز بهبود می بخشد.
انرژی بخش است و روحیه فرد را افزایش می دهد؛
اگر احساس خستگی و ناراحتی می کنید، از این مخلوط استفاده کنید. عسل موجود در آن به عنوان انرژی دهنده بدون کالری عمل می کند.لیمو آنزیم هایی را که باعث درست هضم شدن غذا می شود فعال می کند و علاوه بر آن، بوی لیمو آرام بخشی طبیعی به حساب می آید.
مجرای ادراری را تمیز و به عنوان مدر عمل می کند
عسل عامل قوی ضدباکتریایی است که توان مقابله با چندین عفونت را دارد. هنگامی که عسل با لیمو و آب که هر ۲ مدر است و سموم بدن را دفع می کند، مخلوط شود به شکل بهتری مجرای ادراری را پاکسازی می کند. برای زنانی که مشکل عفونت مجرای ادراری دارند، مصرف این نوشیدنی مفید است. این مخلوط عفونت ادراری را کاهش می دهد.
سلامت دهان را بهبود می بخشد
طبیعت اسیدی لیموی ترکیب شده با عسل و آب به طور آنی بوی بددهان را از بین می برد.
لیمو دهان را تمیز می کند و غدد بزاقی را فعال می سازد و باکتری های مضر را از بین می برد. با افزودن آن به عسل و آب، باکتری و ذرات غذا را که اغلب در دهان و گلو باقی می ماند، می شوید. علت دیگر بوی بد دهان ایجاد لایه سفید روی زبان است. (که اغلب حاوی باکتری و ماده غذایی در حال فاسد شدن است) این مخلوط به طور موثر آن لایه را از بین می برد در نتیجه بوی نامطلوب دهان رفع می شود.
با یبوست مقابله می کند
این مخلوط درمان فوری یبوست است. روده ها را تحریک می کند و مدفوع را از حالت خشکی خارج می کند.
معده را پاکسازی می کند و عملکرد کولون را بهبود می بخشد
هر فردی به مرور دچار تراکم سموم در معده می شود. موادغذایی هضم نشده، سلول روده ای و باکتری های مرده، لایه داخلی معده را می پوشاند و در نتیجه منجر به بیماری می شود. با مصرف مخلوط آب لیمو، عسل و آب ولرم، دیواره روده به ویژه کولون تحریک می شود و سموم را از بدن دفع می کند تا روده ها بهتر عمل کند. با این کار بدن قادر است ماده مغذی را بهتر جذب و سموم را از بدن خارج کند. این تراکم سموم اغلب باعث احساس نفخ می شود.
عمل هضم را بهبود می بخشد
ترکیبی از آب ولرم، لیمو و عسل سیستم هاضمه بدن را تقویت می کند. علاوه بر آن لیمو کبد را برای تولید صفرای بیشتر تحریک می کند، لیمو با افزودن اسید اضافه به سیستم گوارشی کمک می کند و در دفع سموم از بدن نیز مفید است. عسل به عنوان یک ضدباکتری عمل می کند و هر نوع عفونت موجود در بدن را از بین می برد و به تولید مخاط روده ای که سموم را از بدن دفع می کند کمک می کند.
احتمال کاهش وزن را افزایش می دهد
پکتین نوعی فیبر موجود در این محلول، احساس سیری در فرد ایجاد می کند. مخلوط آب ولرم، عسل و لیمو یک محیط قلیایی در معده ایجاد می کند که در کاهش وزن موثر است.
باعث صافی پوست می شود
لیمو، خون را تمیز و در تولید سلول های جدید به بدن کمک می کند. آب و عسل به طور ویژه، قدرت بازسازی پوست را افزایش می دهد و در تقویت کلاژن موثر است. پس اگر پوستی شاداب می خواهید هر روز ناشتا از این مخلوط استفاده کنید.
نکاتی برای تهیه و مصرف این مخلوط
این مخلوط به طور ناشتا قبل از مسواک زدن یا شستن دهان مصرف شود. برای تهیه این مخلوط، آب نصف لیموی تازه و یک قاشق مرباخوری عسل طبیعی را به یک لیوان آب ولرم اضافه و بلافاصله مصرف کنید و تا یک ساعت پس از آن از مصرف چای یا قهوه بپرهیزید.

با این مواد هرگز نوشابه نخورید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ