بهترین روش جرم گیری دندان ها

sahar.d
برای جرم گیری دندان ها در خانه با این مطلب همراه شوید.

اگر به دلیل زردی و جرم دندان هایتان از خندیدن در جمع می ترسید و همچنین از رفتن نزد دندانپزشک وحشت دارید، باید خودتان در منزل فکری برای جرم گیری دندان ها کنید. ما در این مطلب یک روش عالی برای جرم گیری دندان ها در منزل به شما معرفی می کنیم.

بهترین روش خانگی برای جرم گیری طبیعی دندان

در هر صورت بهتر است در صورت پیش آمدن هر گونه مشکل برای دندان ها به دندانپزشک مراجعه کنید. اما در صورتی که مساله چندان جدی نباشد و بتوان در منزل به آن رسیگی کرد، می توانید خودتان نیز اقدام کنید.

در ادامه قصد داریم روش تهیه یک درمان طبیعی قوی را آموزش می دهیم که با بدون آسیب به دندان ها و لثه ها با عفونت و مشکلات ناشی از جرم ها مقابله می کند.

مواد لازم

  • آب 1 قاشق غذاخوری(15 میلی لیتر)
  • روغن نارگیل نصف قاشق غذاخوری(7 گرم)
  • روغن نعنا یک چهارم قاشق غذاخوری(3 گرم)
  • پودر کلروفیل نصف قاشق غذاخوری(7 گرم)
  • خاک دیاتومه 3 قاشق غذاخوری(45 گرم)
  • جوش شیرین یک چهارم غذاخوری(3 گرم)

روش تهیه

برای تهیه این محصول طبیعی به یک ظرف پلاستیکی، قاشق یا چنگال و مسواک نیاز دارید. دیاتومه نوعی خاک است که از بقایای فسیلی جلبک های تک سلولی به دست می آید. تهیه بقیه مواد لازم نیز کار سختی نیست. کافیست تمام مواد را تهیه کنید و داخل ظرف پلاستیکی بریزید و با قاشق یا چنگال هم بزنید. مطمئن شوید که یک خمیر یکدست حاصل شده است و بافتی شبیه به خمیردندان داشته باشد.

روش استفاده

خمیر به دست آمده را روی مسواک گذاشته و مسواک بزنید. این خمیر را بعد از هر بار غذای اصلی استفاده کنید. این محصول طبیعی را به مدت حداقل یک ماه استفاده کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

چرا مردم فکر می کنند که جرم گیری دندان را خراب می کند ؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ