چرا شکم مردان بعد از ازدواج بزرگ می شود؟

parya
حتما شما هم دیده اید که مردان بعد از ازدواج شکمشان بزرگ می شود ولی دلیلش را نمی دانید. اما سوال پیش می آید که واقعا چرا شکم مردان بعد از ازدواج بزرگ می شود؟

اگر به تازگی ازدواج کرده اید و شکم شوهرتان در حال بزرگ شدن است بهتر است این مقاله را بخوانید تا پاسخ این سوال که چرا شکم مردان بعد از ازدواج بزرگ می شود؟

چرا مردان بعد از ازدواج شکمشان بزرگ می شود؟

اگر دقت کرده باشید مردان بعد از ازدواج دچار اضافه وزن می شوند و تناسب اندامشان به هم می خورد. زوج های جوان به طور طبیعی بعد از ازدواج یکی از سرگرمی های زوج های جوان خوردن انواع مختلف خرواکی ها و غذاها است.

زوج هایی که به تازگی ازدواج کرده اند در معرض افزایش وزن هستند این نتیجه ی تحقیقاتی است که در سال 2012 انجام شد و طبق آن مردان بعد از ازدواج حدود 24 پوند در طول 5 سال بعد از ازدواج افزایش وزن را تجربه می کنند.

در بخشی از این تحقیقات بیان شده است که مردان بعد از ازدواج تمایل به مصرف غذاهای و مواد غذایی شیرین دارند و همین تمایل باعث افزایش وزن آنها می شود. مصرف غذاهای آماده و رفتن به رستوران به طور بیشتر از قبل عاملی در تشدید افزایش وزن است.

مردان بعد از ازدواج به دلیل تغییرات در مزه های غذاهایی که مصرف می کنند به طور معمول بیشتر غذا می خورند و چاق می شوند. جالب است بدانید که مردانی که همسرشان را از دست می دهند شکلات بیشتری می خورند.

علت چاقی زوج ها پس از ازدواج چیست؟ 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ