سفید کردن دندان در کمتر از سه دقیقه!

parya
برای سفید کردن دندان نیازی نیست که از خمیردندان های گران قیمت اسفاده کنید با پیشنهاد ما و با هزینه اندک و در زمان کوتاه می توانید از سفید کردن دندان در کمتر از سه دقیقه بهره مند شوید.

اگر شما هم جز اکثریت افرادی هستید که سفید بودن دندان هایتان برایتان مهم است و برای سفید کردن دندان راه های بسیاری را امتحان کرده اید ولی هنوز به نتیجه دلخواهتان نرسیده اید، توصیه میکنیم تا انتهای این مقاله با ما باید، زیرا راهی که ما پیشنهاد می کنیم راهی بسیار سریع می باشد، شاید فکر کنید سفید کردن دندان در کمتر از سه دقیقه امکان پذیر نیست، پس توصیه می کنیم حتما این روش را امتحان کنید.

سفید کردن دندان در کمتر از سه دقیقه!

ما یک راهکار شگفت انگیز و ساده را به شما توصیه می‌کنیم که به کمک آن بتوانید در 3 دقیقه  100 درصد طبیعی دندان‌های خود را سفید کنید. مواد مورد نیاز شما جوش شیرین و لیمو ترش است‌. فقط کافی است که یک قاشق جوش شیرین را در ظرفی ریخته و آن را در ته ظرف پخش کنید‌.

لیموها را برش زده و کم کم قطره قطره به جوش شیرین اضافه کرده و با هم ترکیب کنید در ابتدا مخلوط کف می‌کند تا جای ممکن مخلوط لیمو و چوش شیرین را هم بزنید که یک مخلوط بی رنگ و تقریبا یک دست مایع بدست آید. پس از آماده شدن ترکیب را با انگشت یا پد بر روی دندان‌های خود بمالید. با این دستور العمل دندان‌های شما سفید و زیبا خواهند شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ