چطور با شیر خشک صورت را چاق کنیم؟

toranj
برای چاقی صورت می توانید از شیر خشک استفاده کنید.

به گزارش الودکتر: این روزها در کنار لاغری و کاهش وزن همه به دنبال چاقی صورت نیز هستند تا از افت ناگهانی پوست در امان باشند. در این مقاله به شما یاد خواهیم داد که چگونه باشیر خشک صورت خود را چاق کنید.

خواص شیر خشک

با بهترین و جالب ترین روش ها می توان به صورت کاملا طبیعی و بدون جراحی صورت زیبا و چاقی طبیعی را تجربه کنید. یکی از این روشها چاقی صورت با شیر خشک است.
شیر؛ از زمان های قدیم به عنوان پاک کننده ، تقویت کننده و زیباسازی پوست مورد استفاده قرارمی گرفت. “کلئوپاترا”، با حمام های شیر معروف خود شناخته شده بود. حمام شیری که او را زیباتر و جذاب تر می کرد. امروزه از حمام شیر برای زیبا سازی پوست بدن و صورت استفاده می شود. شاید مطالب زیادی در مورد فواید شیر خشک خوانده باشیم اما در مورد چاق شدن صورت با شیر خشک ، ممکن است چیز زیادی نشنیده باشیم.
پودر شیر حاوی غلظت بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی  بوده و نسبت به شیر مایع در فرم جامد، خواص بیشتری دارد. بنابراین وجود مواد مغذی در پودر شیر است که آن را به یک درمان خانگی تبدیل کرده است.

شیر خشک علاوه بر خواص سلامتی می تواند برای پوست شما هم بسیار مفید باشد. اگر چه این محصول در رژیم مراقبت از زیبایی قرار نگرفته است اما باید گفت که پودر شیر در لطافت پوست های حساس و خشک بسیار سودمند و موثر است به  میزان کافی رطوبت به پوست منتقل می کند و به عنوان یک راهکار چاق شدن صورت با شیر خشک می تواند در چاق شدن صورت لاغر کمک کننده باشد.
چاق شدن صورت با شیر خشک را امتحان کنید چرا که انواع ویتامین های موجود در شیر خشک و مواد مغذی موثر در آن تاثیر بالایی در حجیم کردن و چاقی صورت دارد.

علاوه بر مصرف روزانه آن، شما می توانید با پودرشیر، ماسک تهیه کرده و به پوست صورت خود بزنید تا شاهد نتایج قابل توجه آن باشید. روش های چاق شدن صورت با شیر خشک مختلف است.

یکی از روش های چاق شدن صورت با شیر خشک ، استفاده از ماسک شیر خشک بسیار ساده بوده و شما می توانید برای نتیجه بهتر، شیر خشک را با روغن ها و گیاهان دارویی دیگر مخلوط کرده و استفاده کنید.

شما می توانید روغن زیتون، شکر و پودر شیر را مخلوط کنید و این مخلوط را روی صورت خود بگذارید. پس از نیم ساعت صورت خود را به آرامی شستشو دهید تا کاملا شسته و تمیز شود.
نتیجه کار کاملا مشخص است. این ماسک علاوه بر چاق کردن صورت شما، نوعی لایه بردار طبیعی پوست هم به شمار می رود.

در صورتی که شما از آن دسته افرادی هستید که به جای محصولات شیمیایی از گیاهان و روش های خانگی استفاده می کنید، بهتر است از این ماسک های طبیعی غافل نشوید. شیر خشک یکی از این گزینه ها است و چاق شدن صورت با شیر خشک سریعتر است.

مضرات چاقی شدن صورت با شیر خشک

یک سوال متداول این است که آیا چاق شدن صورت با شیر خشک خطرناک است؟ برخی افراد عقیده دارند که شیر خشک هرگز نمی تواند جایگزین مناسبی برای شیر تازه باشد و ترجیح می دهند از شیر تازه در برنامه روزانه خود استفاده کنند و مصرف شیر خشک را به صورت گذرا انجام می دهند. البته می توان گفت شیرخشک معمولا گران تر از شیر تازه است اما نسبت به شیر تازه دیرتر فاسد می شود.
می توان گفت که از لحاظ مواد مغذی مانند کلسیم و پروتئین، شیر خشک گاهی با شیر تازه قابل مقایسه است.

با کمی جستجو در اینترنت ممکن است به منابع زیادی برسید که ادعا می کنند شیرخشک مضر بوده و برای سلامت افراد گزینه خوبی نیست؛ زیرا حاوی کلسترول اکسید شده است که احتمالا خطرناک ترین نوع کلسترول است.

در حقیقت، از این دست مطالب ممکن است زیاد باشند. بر طبق برخی تحقیقات روشن شده است که شیرخشک حاوی چربی و کلسترول بوده و مصرف بالا و مداوم آن ممکن است زیاد مناسب نباشد. با توجه به اینکه نظرات در این زمینه متفاوت است بهتر است قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

ویتامین ها و مواد تشکیل دهنده شیر خشک بسیار غنی بوده و بهتر است در مصرف آن افراط نشود زیرا افراط در هر گونه مواد غذایی ممکن است عواقب ناخوشایندی داشته باشد.

اما به طور کلی با توجه به نظرات مخالف و موافق متعدد، می توان گفت که شیر خشک از نظر سلامت غذایی به خودی خود خطرات جانبی نداشته و مصرف مناسب و به اندازه آن هیچ گونه ضرری برای سلامت فرد ندارد اما باید ویتامین های تان بدن تان را چک کنید. با مصرف شیر خشک از پوستی زیبا برخوردار شده و می توانید آن را به راحتی در برنامه غذایی خود جای دهید.

معجونی خوشمزه برای چاق شدن صورت!

چاقی قطعی صورت با عرق یونجه!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ