این معجون به ” معجزه ی لاغری ” معروف است!

atoosamirzavandi
معجون های لاغری بسیاری وجود دارند که با مصرف مداوم آنها می توان به وزن ایده آل دست یافت. در بین میوه هایی که چربی سوزهای قوی هستند خیار و کدو مطرح تر هستند.

کاهش وزن از طریق نوشیدنی ها امری امکان پذیر است. بعضی از معجون ها مثل خیار و کدو که چربی سوزهای قوی هستند در لاغری بسیار موثر هستند. در این مقاله با این معجون های لاغری بیشتر آشنا خواهید شد.

نوشیدنی چربی سوز خیار

این نوشیدنی گوارا شامل مواد زیر است:

    ۱ عدد خیار؛

    یک دسته‌ی کوچک جعفری؛

    ۱ عدد لیمو؛

    ۱ قاشق غذاخوری زنجبیل تازه‌ی رنده شده (اگر زنجبیل تازه در دسترس‌تان نبود می‌توانید از مقداری پودر آن هم استفاده کنید)؛

    ۱ قاشق غذاخوری آب آلوئه‌ورا (صبرزرد)؛

    نصف لیوان آب.

تمام این مواد را با هم مخلوط کنید (می‌توانید آنها را در مخلوط‌کن بریزید و خوب میکس کنید). این نوشیدنی را می‌توانید به مدت یک ماه هر شب قبل از خواب میل کنید. بعد از یک ماه اگر فکر کردید که بهتر است مصرف آن را ادامه بدهید، می‌توانید با یک هفته وقفه، خوردن آن را برای یک دوره‌ی یک‌ ماهه‌ی دیگر شروع کنید.

نوشیدنی لاغری گلابی و مریم‌گلی

برای نوشیدنی خوش طعم مریم‌گلی و گلابی باید این مواد را در اختیار داشته باشید:

    ۱۰ عدد برگ تازه‌ی مریم‌گلی؛

    ۱ عدد لیموترش؛

    ۲۵۰ میلی‌لیتر آب گلابی (می‌توانید آب گلابی تازه را خودتان در منزل بگیرید. اگر از آب میوه‌های صنعتی استفاده کنید، مراقب باشید زیاد شیرین نباشد)؛

    ۲۵۰ میلی‌لیتر آب (اگر دوست دارید آب‌گازدار اضافه کنید)؛

    ۱عدد گلابی؛

    کمی یخ.

لیموها را حلقه‌ حلقه و گلابی را نگینی خرد کنید و در یک پارچ بریزید و کنار بگذارید. مریم‌گلی‌ها را ریز کنید یا در میکسر خرد کنید تا به‌صورت خمیر در بیاید. یخ‌ها را در مخلوط‌کن بریزید و خرد کنید. آب گلابی و نعنا را هم اضافه و مخلوط کنید. سپس مخلوط‌تان را به لیموها و گلابی‌های خرد شده اضافه کرده، میل کنید و لذت ببرید.

معجون لاغری کدو سبز

یکی از مواردی که معمولا در رژیم های غذایی مغفول واقع شده کم توجهی به وعده غذایی به صبحانه است در حالی که مصرف سبزیجات در این وعده غذایی تاثیر چشمگیری برای رسیدن به وزن ایده آل دارد.با توجه به نقش مهم وعده صبحانه در تناسب اندام آزمایشاتی برای استفاده بهینه از این وعده انجام شده که نشان میدهد مصرف سبزیجات در این زمان برای دستیابی به ابن هدف مطلوب ضروری است.
براساس نتایج یکی از مطالعات انجام شده نوشیدن روزانه یک لیوان از این معجون با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را تا مقدار زیادی افزایش می دهد.

مواد لازم:
1.
یک عدد کدو سبز بزرگ
2.
سه عدد خیار
3.
یک عدد سیب ترجیحا سبز

برای استفاده از این معجون برای تناسب اندام یک عدد کدو سبز بزرگ،سه عدد خیار و یک عدد سیب ترجیحا سبز را با هم مخلوط کرده آن را به صورت مایع استفاده کنید این معجون برای سوزاندن کالری استفاده و ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن می رساند، و علاوه بر این، با استفاده از آن شما می توانید تا حد زیادی کاهش وزن داشته باشید.

نوشیدنی زنجبیل و لیموترش

یک فنجان (۲۵۰ میلی لیتر) آب را گرم کرده و قبل از اینکه به جوش آید، یک تکه ریشه زنجبیل را به آن اضافه کنید. اجازه دهید آب روی حرارت کم به مدت چند دقیقه بجوشد و بعد از روی حرارت برداشته وقتی کمی ولرم شد آب یک دوم لیموترش را به آن اضافه کنید. دمنوش را خوب به هم بزنید و مقداری عسل (در صورت دلخواه) به آن اضافه کنید.

وجود ویتامین C و آنتی اکسیدان در آب لیموترش اثرات زنجبیل را برای پاکسازی کبد و افزایش متابولیسم چربی تقویت می کند. با استفاده از این چای علاوه بر سم زدایی و حذف مایعات اضافی بدن، به جنگ چربی های اضافی شکم تان خواهیدرفت.

معجون ساده و شیرین برای لاغری

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ