معجزه ی رب انار در لاغر شدن

sahar.d
رب انار کلسترول و چربی خون را به شدت کاهش می دهد و به کاهش چربی های شکمی کمک می کند.

 انار آنتی اکسیدانی بسیار قوی است.  انار میوه ای است که سرشار از ویتامین های C و A و E می باشد و آب انار منبع غنی پلی فنول می باشد که جزئی از آنتی اکسیدان های قوی می باشد. از انا، آب انار و رب انار برای مقابله با چاقی و کاهش وزن می توان استفاده کرد. در ادامه شما را با رژیم لاغری با رب انار آشنا می کنیم.

تاثیر رب انار در لاغری

انار به دلیل داشتن سدیم، کربوهیدرات، آهن، پتاسیم و ویتامین های C و B و کلسیم در درمان انواع بیماری ها موثر بوده و میزان اسیدهای چرب را در خون کاهش می دهد. طبق بررسی های انجام شده، خاصیت آنتی اکسیدانی انار 3 برابر چای سبز است و آب انار از تجمع پلاکت ها در عروق خونی جلوگیری می کند. مصرف انار و مشتقات آن سبب تصفیه خون و دفع سموم بدن می شود، همچنین این میوه با از بین بردن اسید های چرب نقش موثری در کاهش چربی های اطراف شکم دارد.

متخصصان تغذیه معتقدند افراد چاق و دارای اضافه وزن با مصرف انار و رب انار به همراه یک رژیم غذایی مناسب و تحرک کافی، می توانند از شر چربی های زائد بدن خود به ویژه چربی های اطراف شکم برای همیشه نجات یابند. مصرف منظم رب انار میزان اسیدهای چرب در خون (NEFA) را کاهش می دهد. مطالعات قبلی نشان داده بود میزان NEFA به ذخیره چربی زیادی در اطراف شکم وابسته است، بنابراین با کاهش آن به تبع از میزان چربی اطراف شکم کاسته می شود. اسید لینولنیک و پولیفنول موجود در انار باعث سوخت و ساز بدن می شود و چربی های اضافه بدن را می سوزاند.

در مورد مصرف رب انار برای لاغری لازم به ذکر است، انار نیز مانند گوجه فرنگی از آن دسته خوراکی هایی است که پخته شده آن خواص بیشتری نسبت به خام آن دارد و معمولا در طب سنتی نیز از انار پخته (رب انار) برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می کنند.

رژیم لاغری با رب انار

برایلاغر شدن میتوانید رب انار را وارد رژیم غذایی خود کنیدوبه این منظور و برای جذب بهتر رب انار در بدن باید روزانه مقداری رب انار را قبل از صبحانه به صورت ناشتا مصرف کنید..مصرف آن سبب کاهش اسید های چرب خون شده و به دنبال آن چربی های اطراف شکم را از بین میبرد.داشتن رژیم غذایی مناسب و تحرک و ورزش شمارا برای رسیدن به اندام مناسب و کاهش وزن کمک میکند.

منبع: الودکتر

انار بر هر درد بی‌درمان دواست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ