آیا می‌دانید مردم دنیا برای زیبا بودن چه کارهایی انجام می‌دهند؟

mahdie.mohtashami
برای زیبا بودن هر کدام از مردم دنیا یک روش ویژه به خود را دارند. اگر می‌خواهید بدانید هر کدام از انسان‌ها در یک نقطه دنیا برای زیبا بودن خود چه روشی پیش گرفته‌اند با ما همراه باشید.

مردم دنیا برای زیبا بودن چه می‌کنند؟

زیبا بودن خواسته هر شخصی است. در تمام نقاط دنیا تمام انسان‌ها تلاش می‌کنند تا زیبا باشند. در این خبر به شما می‌گوییم که چگونه مردم جهان به زیباتر شدن خودشان کمک می‌کنند.در تمام نقاط جهان برای زیبا دیده شدن هزاران باور و افسانه وجود دارد از جمله روزی یک پارچ نوشیدن آب تا صدبار شانه کردن موها، این ها تجربیاتی هستند که به خصوص نسل به نسل به خانم‌ها گفته شده است. در حقیقت این باور وجو دارد که شما می‌توانید با رعایت کردن یکسری نکات ریز و ساده سلامت و زیبایی خود را حفظ کنید. در اینجا شما را با اعتقادات و دستورالعمل‌های چند کشور در مورد زیبایی آشنا می‌کنیم.

راهکارهای چینی‌ها برای زیبا ماندن و سلامتی چیست؟

بسیاری از چای ها دارای خواص ضد پیری هستند که به زیبا ماندن و درخشش پوست ما کمک شایانی می کنند. برای مثال چای سفید و چای سبز سرشار از نوع به خصوصی آنتی اکسیدان هستند که به نام EGCG شناخته می شود. این نوع آنتی اکسیدان با افزایش و بازگرداندن عملکرد و بازده سلول های پوستی به شرایط اولیه، به رفع چین و چروک ها کمک چشمگیری می کند. علاوه بر این، چینی ها برای بالا بردن بازدهی و تاثیر بیشتر چای، پودر چای سبز را به چای سفید دمکرده اضافه می کنند تا ماسکی بی نظیر برای پوست خود بسازند. شما نیز می توانید طبق دستورالعمل ذکر شده عمل کنید و با تهیه این ماسک ساده، معجزه گر و مملو از آنتی اکسیدان به جنگ خطوط مزاحم و چین و چروک های روی صورت خود بروید و زیباییتان را چند برابر کنید.

توصیه های مردم هند برای زیباتر شدن

توصیه می کنیم شما هم مانند خانم های هندی، روز خود را با نوشیدن یک فنجان چای زنجبیل آغاز کنید. برای تهیه این چای مقداری زنجبیل تازه را خرد و با عسل و آب جوش مخلوط کنید. خوب است بدانید یک فنجان از این چای سرشار از فواید گوناگون ضد پیری است. عسل به طور طبیعی دارای خاصیت ضدباکتریایی است که به کاهش تورم و التهاب پوست و به طور کلی بدن کمک موثری می کند. علاوه بر این، زنجبیل هم حاوی آنتی اکسیدانی به نام gingerol است. این آنتی اکسیدان مفید مانع از بین رفتن کلاژن ها می شود.

اعتقاد مردم مکزیک برای سلامتی و زیبایی

دست های ما یکی از بارزترین ترین نقاط از بدن ما در شناسایی و مشخص کردن سن و سال ما هستند. معمولا پوست دست ها خیلی سریع تر از سایر قسمت ها انعطاف پذیری خود را از دست می دهند و رفته رفته پیر می شوند، اما در مکزیک، خانم ها راه حل موثری برای پیشگیری از این معضل زیبایی ابداع کرده اند. کافی است کمی شکر را با مقداری آب لیموی تازه مخلوط کنید و یک اسکراب طبیعی و صد البته مفید برای پوست دستان خود بسازید. کریستال های موجود در شکر سلول های پوستی مرده روی دست های شما را از بین می برد و به این ترتیب سلولهای تازه و جوان جایگزین آنها می شود. صرف نظر از شکر، آب لیمو هم حاوی آلفاهیدروکسی اسید است که امروزه این نوع اسید در ترکیب اصلی بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری مورد استفاده قرار می گیرد. آلفاهیدروکسی اسید لایه مرده پوست را از بین می برد و پوست تان می تواند کرم های مرطوب کننده را به شکل بهتری جذب کند.

اعتقاد مردم فرانسه برای سلامتی و زیبایی

تحقیقات گوناگون حاکی از آن است که عصاره هسته انگور و مکمل های تهیه شده از آن می توانند نقش بسزایی در بالا بردن میزان آنتی اکسیدان های مفید در خون داشته باشند. این ماده طبیعی به خوبی از کلاژنها و الاستین که نوعی پروتئین مفید برای حفظ انعطاف پذیری و استحکام پوست است، محافظت می کند. خوشبختانه در فرانسه استفاده از مکمل های عصاره هسته انگور بسیار پرطرفدار است و در حقیقت همین موضوع راز زیبایی بسیاری از خانم های جذاب فرانسوی است. برای حاصل شدن نتیجه مطلوب و مورد نظرتان باید مقدار زیادی انگور مصرف کنید، در حالی که می توانید با استفاده از ۵۰ گرم از مکمل های جایگزین آن از مزایای کاملا مشابهی بهره مند شوید.

6 ترفند برای زیبا شدن خانم ها در فصل تابستان!

چرا بعضی ها برای زیبا شدن کارهای عجیب و غریبی می کنند؟!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ