درمان دندان درد با مالیدن یخ در این ناحیه!

parya
اگر در درمان دندان درد با مالیدن یخ در این ناحیه شک دارید و با خود می گویید که این روش غلط می باشد بهتر است نظر محقق کانادایی را دراین باره بخوانید.

حتما شنیده اید که هرکسی که دچار دندان درد می شود می گویند که یخ و آب یخ مصرف نکنید زیرا باعث تشدید درد دندان می شود. اما این بار می خواهیم دندان درد را با مالیدن یخ درمان کنیم. حتما فکر می کنید این اتفاق نشدنی است کافی است روشی را که در این مقاله می گوییم به یکی ا اطرافیانتان که دندان درد دارد پیشنهاد کنید، پس همراه ما باشید و بادرمان دندان درد با مالیدن یخ در این ناحیه آشنا شوید.

درمان دندان درد با مالیدن یخ در این ناحیه!

– ماساژ با یخ : ماساژ دادن می تواند تا 50% باعث تخفیف درد دندان شود. یک تکه یخ را روی قسمت V شکل دست یعنی جایی که استخوان انگشت شست و اشاره تلاقی می کنند بمالید. یخ را به آرامی روی این نقطه به مدت 5تا7 دقیقه فشار دهید. یک محقق کانادایی به نام « رونالد ملزاک » به این نتیجه دست یافت که در 60 تا 90درصد افراد درد دندان با ماساژ یخ تسکین می یابند. این تحقیق نشان داد که تأثیر مالیدن یخ در تسکین درد دندان به این صورت است که پیام مالیدن یخ درست از همان مسیر عصبی که پیام درد دندان می گذرد عبور می کند. از آنجا که مسیر عصبی در هر لحظه قادر است تنها یک پیام را انتقال دهد پیام مربوط به مالیدن یخ بر پیام دندان درد غلبه کرده و خود از این مسیر عبور می کند.

– مکیدن یخ : با دندان درست مثل یک عضو ضرب دیده و کبود شده برخورد نمایید. تکه یخی را روی دندان دردناک و یا روی گونه قرار دهید. این عمل را 3تا4بار در روز تکرار کنید و هر بار گذاشتن یخ بر روی دندان با گونه ی مجاور آن را آن را 15 دقیقه ادامه دهید.

کیسه یخ

کیسه یخ نیز می تواند به دندان درد شما کمک کند. کافی است مقداری یخ را خرد کنید و آن را داخل گاز استریل یا دستمال تمیزی بپیچید. سپس بر روی صورت خود بگذارید.

درمان دندان درد با 10 ترفند خانگی!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ