چطور هندوانه شیرین بخریم؟

parya
اگر شماهم از میدان خرید هندوانه شیرین سربلند بیرون نیامده اید و به اصطلاح در ذوقتان خورده است این مقاله را بخوانید نکات بسیار کلیدی و کاربردی درباره اینکه چطور هندوانه شیرین بخریم را می توانید در اینجا یاد بگیرید.

خریدن هندوانه شیرین از گذشته تا به کنون کار هرکسی نیست، شاید فکر کنید که این مساله به شانس بستگی دارد ولی ما به شما می گوییم که  انتخاب هندوانه شیرین به مهارت و تخصص شما نیاز دارد. که در این مقاله شما می گوییم که چطور هندوانه شیرین بخریم؟

چطور هندوانه شیرین بخریم؟

یکی از کارهای رایج برای تشخیص رسیده بودن هندوانه ضربه زدن به آن است. برخی می گویند اگر در این حالت صدای توخالی بودن از هندوانه بلند شود، هندوانه رسیده است. برخی دیگر هم می گویند این موضوع اهمیتی ندارد.

به هرحال، تشخیص بر اساس صدای حاصل از ضربه زدن بسیار شخصی است و توافقی دراین باره دقیقاً چه صدایی رسیده بودن هندوانه را نشان می دهد، وجود ندارد.

در عوض ظاهر هندوانه می تواند به شما در شناسایی هندوانه خوب کمک کند:یک هندوانه خوب باید سفت، متقارن، بدون فرورفتگی یا له شدگی باشد.

رنگ هندوانه باید مات باشد نه درخشان.

روش انتخاب و شناخت هندوانه خوب و شیرین

به دنبال لکه زرد کرم رنگی در کف هندوانه بگردید. این نقطه که به آن نقطه زمینی هندوانه هم می گویند، جایی است که هندوانه در آن روی زمین تکیه می کند و در مقابل آفتاب قرار می گیرد. اگر این نقطه سفید یا سبز باشد، ممکن است هندوانه شما زود برداشت شده باشد و به آن اندازه ای که باید رسیده نباشد.

هندوانه را بردارید، در دستانتان بگیرید، در این حالت باید احساس کنید هندوانه نسبت به اندازه اش سنگین است. البته باید بدانید 92 درصد وزن هندوانه از آب تشکیل شده است.

اگر می خواهید قاچ هندوانه را بخرید. قاچی را انتخاب کنید که گوشت قرمز پررنگی داشته باشد و پوست نازک باشد و حلقه سفیدی کمتری داشته باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ