سفید کردن دندان در 5 دقیقه با این ماده ی سبز!

parya
شاید فکر کنید سفید کردن دندان روزها و ماه ها طول بکشد اما با این ماده ی سبز فقط در 5 دقیقه دندان خود را سفید کنید.

سفید کردن دندان همیشه با مواد شیمیایی و یا خمیر دندان های گران قیمت اتفاق نمی افتد، در طبیعت مواد و گیاهانی وجود دارد که تاثیرات شگفت انگیزی در اسفید کردن دندان دارد. مثلا ماده ی سبزی به نام پوست گردوی سبز وجود دارد که سفید کردن دندان در 5 دقیقه با این ماده ی سبز انجام می شود. راه سفید کردن دندان با این ماده را بخوانید.

سفید کردن دندان در 5 دقیقه با این ماده ی سبز!

ابتدا باید یک عدد گردوی سبز تهیه کنید و با چاقو پوست سبز گردو را از آن جدا کنید. سپس پوست سبز گردو را بر روی دندان هایتان بگذارید و همه جای آن بکشید به طوری که پوست گردو به دندان هایتان ساییده شود این کار را 1-2 دقیقه انجام دهید فقط دقت کنید که پوست گردو دارای ترکیبی قدرتمند است که اگر به لب های شما بخورد ممکن است باعث سوختگی لب هایتان شود پس مراقب باشید پوست گردو به لب هایتان برخورد نکند و اگر در لب هایتان احساس سوزش شدید کردید کارتان را متوقف کنید چون اگر بیشتر ادامه دهید موجب سوختگی لب هایتان می شود.

بعد از ساییدن پوست گردو به دندان هایتان باید دهان و دندان را با آب تمیز کنید یعنی مثل همان موقعی که مسواک می زنید و بعد از مسواک زدن دهانتان را تمیز می کنید، دقیقاً همان کار را نجام دهید.

ترفندهای معجزه آسا برای سفید کردن دندان در خانه !

سفید کردن دندان در کمتر از سه دقیقه!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ