پاکسازی دستگاه گوارش به خوشمزه ترین روش!

faateme1366
برای داشتن هضم راحت غذا لازم است که هر از چندگاهی دستگاه گوارش را به خوشمزه ترین روش پاکسازی کنید.

خوشمزه ترین راه پاکسازی دستگاه گوارش را در این مطلب برای شما آورده ایم که از سه روش مختلف پیروی می کند.با ما همراه باشید تا بدنی سالم داشته باشید.

شما مجبور نیستید هفته ها از کارتان بزنید یا ساعت های طولانی وقت صرف کنید تا بدنتان را سم زدایی نمایید. راه های ساده ای برای دفع ناخالصی ها وجود دارد که با پرداختن روزانه به آن ها حتی می توانید از انباشت سموم و ناخالصی ها در بدنتان جلوگیری کنید. در حقیقت، عادات کوچک و سالمی که هر روز آن ها را به کار می برید می تواند به مرور زمان بسیار قدرتمندتر و مفیدتر از استفاده از سم زداهای قوی برای مدت کوتاهی باشد.

روش پیشنهادی ما بسیار ساده است، ترکیب سم زدایی که باید به مدت یک ماه روزانه مصرفش کنید. تهیه آن ساده و فوری است و زود هم اثر می کند.

این پاک کننده دستگاه گوارش، ترکیب سه چیز است که باهم برای دفع سموم کار می کنند. این مواد، گوارشتان را سریع و بهتر نموده و به تجزیه سموم و ناخالصی ها کمک می کنند. مصرف این ترکیب، نقطه شروعی بسیار مهم برای بهبود سلامت شماست و در عرض چند ثانیه بعد از شروع پاکسازی می توانید احساس کنید که روده های تان گرم می شوند.

پاکسازی گوارش به کمک زنجبیل و آبلیمو

تمام چیزهایی که به آن نیاز دارید، آب لیموی تازه، زنجبیل تازه و نمک دریا می باشد.

1. یک دوم فنجان آب لیموی تازه تهیه کنید.

2. یک کله از زنجبیل تازه را به اندازه تکه های تقریباً دو سانتی متری خرد کنید و به آب لیمو اضافه کنید.

3. یک دوم قاشق چای خوری نمک دریا به این ترکیب افزوده و هم بزنید.

این ترکیب را در یخچال نگه داشته و قبل از هر وعده غذا، یک یا دو تکه از زنجبیل را میل کنید. این میزان برای یک هفته کافی است. بهترین راه برای سم زدایی واقعی گوارش این است که این کار را پیش از هر وعده غذا انجام دهید. اما اگر می خواهید از این هم ساده ترش کنید، فقط قبل از شام آن را مصرف نمایید.

از این ترکیب پاک کننده برای افزایش و بهبود گوارش پیش از غذا استفاده کنید تا سموم و ناخالصی های کمتری جذب بدنتان شده و آن هایی را هم که انباشته کرده اید از بین ببرید.

پاکسازی دستگاه گوارش به کمک میوه ها

میوه ها با توجه به خواص متعددی که دارند بهترین غذا در فصل تابستان به شمار می آیند لذا پزشکان مصرف میوه را برای حداقل دو روز در هفته ضروری می دانند.

مشاوران غذا درمانی نیز مصرف میوه را بهترین وسیله برای پاکسازی دستگاه گوارش و کاهش وزن می دانند.

هندوانه

این میوه با داشتن میران قابل توجهی آب به پاکسازی دستگاه گوارش از سموم کمک می کند. بنابراین سعی کنید دو بار در هفته این میوه یا آب آن را مصرف کنید.

سیب

سیب بهترین میوه برای پاکسازی دستگاه گوارش است زیرا محتوی مقدار بسیار زیادی الیاف و پکتین است که نقش بسزایی در زدودن سم های انباشته شده در بدن به دلیل مصرف غذاهای مضر مثل گوشت های فرآوری شده و نوشیدنی های گازدار و فست فودها دارند کما اینکه معده را هم پاکسازی می کنند.

آواکادو

این میوه محتوی مواد پروتئینی موسوم به «گلوتاتیون» است. این نوع از مواد غذایی سموم شیمیایی صنعتی را از کبد زدوده و معده را پاکسازی می کند.

گریپ فروت

پکتین موجود در گریپ فروت به پاکسازی طبیعی معده کمک می کند و تأثیر مثبتی در کاهش وزن دارد.

پاکسازی دستگاه گوارش به کمک سالاد

این سالاد با فیبر زیاد به دفع آسان و تمیز کردن  روده ها، دفع سموم از بدن و تعادل سطح pH کمک می کند.

این سالاد را به مدت 3 روز در وعده شام مصرف کرده و نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.

مواد تشکیل دهنده سالاد ویتامینه:

کلم

چغندر

هویج

آب لیمو

روغن سبزیجات

چاشنی اختیاری به منظور طعم دار کردن

دستورالعمل تهیه:

روش آماده سازی این سالاد بسیار ساده است. سه واحد کلم، 1 واحد چغندر و 1 قسمت  هویج  را رنده کرده و سپسبر اساس سلیقه چاشنی مورد علاقه تان را به سالاد بیفزایید، در پایان مواد این سالاد خوشمزه را به خوبی با هم ترکیب کرده و کمی آب لیمو به آن اضافه کنید، می توانید به منظور نتیجه بهتر و افزایش سرعت لاغری و دفع مواد زائد از بدن این سالاد ویتامینه را با مقداری روغن گیاهی مانند روغن زیتون میل کنید.

این سالاد حاوی مقدار زیادی مواد معدنی، ویتامین و مواد مغذی مانند فیبر و پکتین نیز است.

منبع: تبیان-عصرایران-باشگاه

داروی معجزه بخشی به نام شلیل

این افراد چای نخورند!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ