رابطه‌ی به ارگاسم رسیدن زنان و جنسیت جنین

faateme1366
بعضی ها بر این باورند که بین ارگاسم زن و جنسیت بچه رابطه ای معنا دار وجود دارد. در این مطلب به بررسی این موضوع پرداخته ایم.

جنسیت بچه برای برخی ها مهم است و از ابتدا به قصد دختر یا پسر بودن بچه باردار می شوند. راه های جالبی برای تعیین جنسیت وجود دارد که در این مطلب به بررسی رابطه‌ی به ارگاسم رسیدن زنان و جنسیت جنین پرداخته ایم.

اگر پسر می خواهید

دکتر الهام هاشمیان نائینی، جراح و متخصص زنان و زایمان می گوید: هیچ کدام از دستورالعمل هایی که برای تعیین جنسیت جنین توصیه می شوند صد در صد نیستند و همیشه جواب نمی دهند.

اگر می خواهید صد در صد جنین تان پسر باشد باید از روش های آزمایشگاهی مانند آی وی اف استفاده کنید که اگر جواب بدهد و باردار شوید جنین تان به همان جنسیتی خواهد بود که خودتان می خواهید.

اما در مورد روش های خانگی می توانید از چند ماه قبل از بارداری هم خودتان و هم همسرتان از خوردن لبنیات و ترشی جات بپرهیزید.

در شب‌هایی که احتمال تخمک گذاری بیشتر است مقاربت داشته باشید که معمولا ۱۴ روز مانده به زمان پریود بعدی است. البته محاسبه روز تخمک گذاری سخت است. این عدد برای خانم هایی است که پریود منظم و ۲۸ روزه دارند.

از کیت تخمک گذاری هم می توانید استفاده کنید. کیت تخمک گذاری وسیله ای شبیه بی بی چک است که باید از داروخانه تهیه کنید و در ادرار بگذارید. وقتی ۲ خط قرمز روی آن ایجاد شد یعنی زمان تخمک گذاری نزدیک است و تا ۲۴ الی ۳۶ ساعت دیگر اتفاق می افتد. در این زمان ها مقاربت داشته باشید، این هم ۱۰۰% نیست ولی تا حدودی به شما کمک می کند.

می توانید پیش از مقاربت محیط واژن را با محلول آب و جوش شیرین قلیایی کنید؛ یعنی یک قاشق چای خوری جوش شیرین را در یک لیوان آب بریزید و با سرنگ ۵ سی سی بدون سوزن ۵-۴ بار این محلول را به داخل واژن خود تزریق کنید. با این کارها شانس پسر شدن جنین بالا می رود، ولی باز هم می گویم هیچ روش خانگی ۱۰۰ صد در صد نیست.

 

اگر دختر می خواهید

مادرانی که می خواهند دختر دار شوند، باید بعضی مواد غذایی مانند موز و نمک را از برنامه غذایی خود حذف کنند و ترکیبی از مواد غذایی مناسب و زمان رابطه جنسی می تواند آنها را صاحب دختر کند.

  افرادی که تمایل به داشتن دختر دارند، باید از خوردن غذاهای حاوی مواد سدیم و پتاسیم مانند زیتون، گوشت نمک زده، ماهی دودی، برنج و سیب زمینی خودداری کنند.

به جای آن باید غذاهای غنی از کلسیم و منیزیم را مصرف کنند. غذاهای با مقادیر بالای کلسیم عبارتند از شیر، ماست، پنیر، کنسرو ماهی ، ریواس، اسفناج، بادام، بلغور جو، گل کلم و پرتقال.

این نتیجه گیری طی تحقیقی 5 ساله بر روی 172 زن اروپایی که بین 23 تا 42 سال سن داشتند، به دست آمد.

در ترکیب غذایی این مادران میزان نمک کم شد و حداقل نیم کیلو محصولات لبنی در برنامه غذایی آنها اضافه شد.

آنها همچنین رابطه جنسی منظمی در طی این دوره داشتند که در فواصل قبل و بعد از تخمک گذاری نبود.

 80 درصد این خانم ها دختر به دنیا آمد.

لازم به ذکر است رژیم غذایی پدر تاثیری در تعیین جنسیت نوزاد ندارد.

 

جنسیت جنین با به ارگاسم رسیدن خانم مرتبط است!

باور نادرستی که وجود دارد این است “اگر زن در هنگام رابطه جنسی به ارگاسم برسد احتمال اینکه نوزاد او پسر باشد بیشتر است”. این یک باور کاملا نادرست است. البته هنوز در این مورد تحقیقات علمی کافی انجام نشده است اما آنچه که به نظر می رسد این است که به ارگاسم رسیدن زن در هنگام رابطه جنسی تنها می تواند لذت بخش باشد و باعث حرکت بهتر اسپرمها شود و تاثیری در جنسیت جنین ندارد.

ولی شنیده ها حاکی بر این است که

برای فرزند پسر:

ارگاسم خانم ها باعث قلیایی شدن واژن می شود. اسپرم های حاوی کروموزوم Y، محیط قلیایی را بیشتر ترجیح می دهند؛ بنابراین برای داشتن فرزند پسر، بهتر است زن پیش از مرد یا هم زمان با او به ارگاسم برسد.

 

 برای فرزند دختر:

برای دختردار شدن بهتر است زن به ارگاسم نرسد؛ زیرا در این حالت محیط واژن اسیدی تر است و اسپرم های حاوی کروموزومX ، محیط اسیدی را ترجیح می دهند و در این محیط، امکان زنده ماندن آن ها بیشتر است.

 

تاثیر ارگاسم بر قدرت باروری

چه برای مرد، چه برای زن، ارگاسم یا همان رسیدن به اوج لذت جنسی حالتی خوشایند است و برای سلامت جسمی و روانی مفید است.

 

درحالیکه ارگاسم یک زن برای بارور شدن وی ضروری نیست، بسیاری افراد مایل هستند بدانند که آیا بروز این حالت تاثیری در افزایش شانس بارداری آن ها دارد یا خیر. برخی متخصصان به بروز و تاثیر تئوری آپ ساک (up-suck) معتقدند که در طی آن، به هنگام ارگاسم زن انقباضات رحمی اسپرم را در رسیدن به تخمک کمک می‌کند. یافته های یک تحقیق انجام شده در استرالیا نشان داد که هیچ ارتباطی بین ارگاسم و باروری وجود ندارد. این در حالیست که دکتر اندرو اور می‌گوید که بعد از تحلیل بسیار زیاد آمار و ارقام بهتر است برای تصمیم گیری خود تنها به نتایج یک تحقیق بسنده نکنید مخصوصاً زمانی که تحقیقات و مطالعات بسیاری خلاف آن را نشان می‌دهد.

 

دکتر اور کارشناس ارشد طب باروری و سلامت بانوان است و متخصص طب سنتی چینی نیز می‌باشد. او می‌گوید ارگاسم زن فواید بسیاری دارد که به باروری او کمک می‌کند مخصوصاً افزایش جریان خون و تولید هورمون که شانس باردار شدن را افزایش می‌دهد.

 

دکتر اور می‌گوید: «مطالعات بسیاری ثابت کرده‌اند که هدف ارگاسم زن کمک به اسپرم نیست. جنین برای زنده ماندن نیاز به خون دارد. چطور می‌توان جریان خون را به درون لگن خاصره هدایت کرد؟ در جریان برقرار کردن رابطه جنسی و ارگاسم، هورمون‌های اکسی توسین و پروستاگلاندین آزاد می‌شوند که باروری را راحت‌تر می‌کند. از طرفی نیز ارگاسم به منظم شدن چرخه قاعدگی کمک می‌کند».

زنان و نازایی-نی نی بان-مادری-بیتوته

تعیین جنسیت به روش مادربزرگ ها

آزمون تشخیص کودک بیش فعال

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ