عاشقان شیرینی این نوشیدنی را بخورید

mahdie.mohtashami
اگر جز آن دسته از افرادی هستید که عاشق شیرینی هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در کنار خوردن شیرینی نوشیدنی انتخاب کنید که تاثیر مواد قندی را کاهش دهد. با الودکتر همراه باشید.

همراه شیرینی این نوشیدنی را بنوشید

اگر علاقه زیادی به خوردن شیرینی دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در کنار آن نوشیدنی مناسبی بنوشید تا در حد امکان اثرات مضر آن را خنثی کند. همراه با خوردن شیرینی چای سبز بنوشید تا تاثیرات مضر آن کم شود. نوشیدن چای سبز با شیرینی بهترین گزینه است

در ادامه به شما از خواص چای سبز می‌گوییم. بهترین زمان مصرف چای سبز چه زمانی است و مصرف آن چگونه باشد بهتر است. 

چه زمانی چای سبز بخورید

اگر تصمیم دارید با مصرف چای سبز با چاقی و اضافه وزن خداحافظی کنید، باید برای مصرف آن در طول روز برنامه‌ریزی داشته باشید و از مصرف این نوشیدنی گیاهی بدون برنامه پرهیز کنید. 

بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز به منظور کاهش وزن، 2 ساعت پس از صرف غذا در وعده‌های غذایی است. به این ترتیب شما علاوه بر آنکه از خواص درمانی چای برای کاهش وزن بهره می‌برید، خللی در میزان جذب آهن به وجود نمی‌آورید؛ زیرا چای سبز همانند چای سیاه موجب کاهش جذب آهن موجود در غذا می‌شود.

چای سبز؛ چای چربی سوز طبیعی

افرادی که عادت به نوشیدن چای سبز دارند با کمک این نوشیدنی گیاهی به افزایش سوخت و ساز بدنشان کمک می‌کنند. در حقیقت چای سبز به دلیل داشتن ماده‌ای به نام «پلی‌فنول» می‌تواند به افزایش حرارت درونی بدن کمک کرده و به این ترتیب میزان سوخت انرژی موجود در سلول‌های چربی را افزایش دهد و تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر روند چاقی افراد داشته باشد. به شرطی که افراد چاق یا دارای اضافه وزن در روند رژیم غذایی خود و مقدار کالری روزانه‌ای که دریافت می‌کنند نیز تجدیدنظر کنند. اینگونه نیست که ما هر میزان کالری که دوست داریم به بدن برسانیم و توقع داشته باشیم با نوشیدن یک تا 2 لیوان چای سبز در روز لاغر شویم و کالری بسوزانیم.

عوارض احتمالی چای سبز را بشناسید

افزایش بیش از حد دمنــوش چــای سبـــز،کپسول‌ها و قرص‌هایی که از این گیاه دارویی وجــود دارد، عوارض جانبی متعددی را به همراه دارد. سوء مصرف این گیاه دارویی ممکن است عوارضی مانند سردرد، اختلال در عملکرد دستگاه گوارش، اسهال و تهوع را به همراه داشته باشد که با اصلاح شیوه مصرف به مرور مرتفع می‌شود. اما  از طرفی افزایش فشار خون، تغییرات خلقی و تحریک‌پذیری، بی‌قراری و نامنظم شدن ضربان قلب نیز از جمله عوارض جانبی مصرف بیش از اندازه این گیاه دارویی در طول روز است که باید بلافاصله پس از مشاهده آن برای بررسی و پیشگیری از شدت آن با متخصص یا پزشک مشورت شود.

با این خوراکی ها تمایل به ” شیرینی ” را کاهش دهید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ