خواستگارتان را از مدل موی او بشناسید

sahar.d
ظاهر افراد تا حدودی می تواند نشان دهنده ی شخصیت آن ها باشد.

افراد همواره سعی می کنند ظاهر خود را متناسب با روحیات و افکار خود نشان دهند. از همین رو مدل مو یکی از فاکتورهای ظاهری است که معمولا متناسب با شخصیت فرد انتخاب می شود. خانم های جوان می توانید از این فاکتور برای شناخت بیشتر طرف مقابلتان استفاده کنید.در ادامه این مطلب شما را با ویژگی های شخصیتی متناسب با هر مدل مو آشنا می کنیم تا بتوانید خواستگارتان را با توجه به مدل مو بهتر بشناسید.

موهای بلند

آیا مردان با مدل موهای بلند یاد آور وایکینگ ها نیستند؟ این مردان با شخصیت های فانتزی خود در زندگی واقعی، دارای شخصیت های خلاق، جالب، محکم و قوی هستند.

موهای پشت گردن کوتاه

این مدل مو انتخاب افرادی است که غرور مردانه افراطی دارند. بیشتر مردها این مدل مو را انتخاب می کنند که نشان دهنده جذابیت آن ها برای جلب توجه دیگران است. افرادی که این مدل مو را انتخاب می کنند انسان های باهوش و به علاوه شوخ طبعی هستند.

کچل

مردانی دور اندیش و باهوش که همیشه تصمیم درست می گیرند. این مدل مو توسط مردانی انتخاب می شود که بسیار سخت و محکم هستند و زیاد با مدهای جدید میانه خوبی ندارند. آنها افرادی صادق و وفادار نیز هستند.

فرق وسط

افرادی که این مدل مو را انتخاب می کنند مردانی سخت کوش و استوار هستند و بدون توقف اهدافشان را دنبال می کنند. از آنجایی که درست کردن این مدل موها زیاد کار سختی نیست نتیجه میگیریم که آن ها زیاد به خودشان سخت نمی گیرند.

مدل چتری عمودی

این مدل مو مناسب افراد رویاپرداز و شوخ طبع است که دوست دارند مرکز توجه باشند.

موهای نیمه بلند یک طرفه

افرادی که ذاتا رمانتیک هستند و به خوبی می توانند زندگی را کنترل و سازماندهی کنند. آن ها هیچوقت تنها به فکر منافع خودشان نیستند. این مدل مو برای زنان جذابیت بالایی دارد.

مدل موی محو (اطراف سر کم مو)

این مدل مو مخصوص کسانی است که اعتماد به نفس بالایی دارند و همیشه به روز هستند.

مدل موی بسته

افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند و از انتقاد نمیترسند. آن ها به هنرهای رزمی گرایش دارند و در کل شخصیت جالبی دارند.

نکته مهم: فراموش نکنید که ظاهر فرد تا حدودی نشان دهنده شخصیت او است از همین رو این موضوع را آنقدر جدی نگیرید که بر روابطتان تاثیر منفی بگذارد.

شخصیت شناسی از روی دست دادن افراد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ