بهترین نوشیدنی ناشتا

parya
بهترین نوشیدنی ناشتا، نوشیدنی است که سلامتی شما را به سطح خوبی در طول روز برساند که نوشیدنی که در این مقاله به شما معرفی میکنیم این خاصیت را دارد.

متخصصین می گویند هنگامی که از خواب بیدار میشوید بهتر است این نوشیدنی را را بخورید تا به سطح خوبی از سلامتی برسید. به همین دلیل بهترین نوشیدنی ناشتا، همین نوشیدنی است که در ادامه ی این مقاله میخوانید.

بهترین نوشیدنی ناشتا

نوشیدن آب به همراه لیمو در هر زمان از روز می تواند به بهبود شرایط سلامت شما کمک کند. آب به دلیل این که مواد مغذی را به سلول های شما منتقل می کند، مفید است و همچنین به دفع مواد زائد از بدن کمک می کند.

به گفته اشلی کوف، متخصص تغذیه، با افزودن لیمو یا آبلیمو شرایط آب هرچه بیشتر قلیایی‌سازتر می شود. این می تواند برای دستگاه گوارش مفید باشد، زیرا محیط بهتری را برای رشد باکتری های خوب فراهم می کند. لیمو ترشح بی کربنات سدیم درون روده کوچک را تحریک می کند و این می تواند به تسکین سوء هاضمه کمک کند.

به گفته استفانی فراری، متخصص تغذیه، هیچ دلیلی برای ننوشیدن آب لیمو وجود ندارد. این نوشیدنی بدن را هیدارته نگه می دارد و از این رو عملکرد عضلانی و گوارش را بهبود می بخشد. همچنین، نوشیدنی آب لیمو ممکن است به کاهش وزن نیز کمک کند. این در شرایطی است که مزه تلخ لیمو می تواند به افزایش تولید صفرا و جریان آن کمک کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ