تشخیص سریع بارداری با خمیردندان

sahar.d
اگر می خواهید خودتان در منزل تست بارداری را انجام دهید، خمیردندان یکی از بهترین گزینه ها است.

برای تشخیص زودهنگام بارداری در منزل روش های بسیاری توصیه می شود که برخی از آن ها واقعا نتیجه بخش هستند. اگر متوجه تغییراتی در بدن خود شده اید و بیبی چک در دسترس ندارید یا می خواهید قبل از مراجعه به پزشک خودتان تست کنید که باردار هستید یا نه، می توانید از روش هایی که در ادامه بیان می کنیم استفاده کنید.

آمادگی قبل از تست بارداری

برای شروع تست بارداری خانگی ، باید اولین ادرار خود را در ابتدای صبح جمع آوری کنید، چون ادرار در این زمان، نسبت به دیگر مواقع غلیظ تر می باشد. این ادرار می تواند بهترین پاشخ را به شما ارائه کند.

مقدار زیادی آب بنوشید تا مثانه تان پر شود. باید آنقدر پر باشد که بتوانید فشار وارد شده را حس کنید.

تست بارداری با خمیر دندان

تست بارداری خمیر دندان بسیار ساده است. مقداری خمیر دندان داخل فنجان می ریزید و چند قطره از ادرار به ان اضافه می کنید اگر رنگ خمیردندان تغییر کرد و محتویات فنجان کف کرد نتیجه مثبت است اما اگر هیچ تغییری در رنگ و وضعیت خمیردندان ایجاد نشد نتیجه بارداری منفی است.

تست بارداری با جوش شیرین

برای تست بارداری با جوش شیرین، نصف قاشق پر جوش شیرین بردارید. ادرار صبح را در فنجان یکبار مصرف جمع آوری کنید. جوش شیرین به آن اضافه کنید. این یک آزمایش خانگی است که فوم هایی مانند آزمون حاملگی سفید کننده تولید نمی کند.

اگر کف ایجاد شود حامله هستید. اگر کف خیلی زیاد نباشد، آزمون حاملگی منفی است.

تست بارداری با صابون

این آزمایش بارداری در عرض چند دقیقه واکنش نشان می دهد و به آماده سازی نیاز ندارد.

برای اینکار، به سادگی ادرار صبح خود را جمع آوری کنید. صابون و کف آن را بگیرید و یک محلول ایجاد کنید. ¼ حجم صابون را به حجم نمونه ادرار اضافه کنید.

اگر تغییر رنگ به رنگ سبز دیده شود، باردار هستید. اگر هیچ تغییری دیده نشود، حامله نیستید.

آیا صبح بهترین زمان برای انجام تست بارداری است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ