این نوشیدنی قبل از رابطه، فرزندتان را پسر می کند

sahar.d
اگر میخواهید پسر دار شوید بهتر است قبل از رابطه جنسی این نوشیدنی را مصرف کنید.

بسیاری از مردم علاقه دارند قبل از بارداری جنسیت نوزاد را تعیین کنند و برای رسیدن به این موضوع تمام توصیه هایی که به آن ها می شود هرچند عجیب و غریب را انجام می دهند. در این میان بهترین گزینه برای پسر شدن جنین، مصرف کاسنی است.کاسنی گیاهی بهاری است که خواص فراوانی برای سلامتی دارد. در ادامه این مطلب باخواص کاسنی برای پسر شدن جنین آشنا می شوید.

برای پسردار شدن کاسنی بخورید 

از امام صادق (ع) آمده است که مصرف هندبا یعنی کاسنی مایع منی را افزایش می‌دهد و موجب تولد فرزند پسر می‌شود و فرزند را خوش سیما، خوش طینت و اصلاح مزاج شده به دنیا آید.

در وسائل الشیعه ج 25 ص 179 و 181 و برخی منابع دیگر آمده است که بر تو باد خوردن کاسنی که منی را افزایش می‌دهد. فرزندان را زیاد می‌کند و مزاج و گرمی ملایمی دارد که باعث پسردار شدن می‌شود و در روایات بعدی اشاره شده است که کسی که می‌خواهد مالش افزوده شود و فرزندش پسر شود کاسنی زیاد بخورد.

اما کاسنی که توصیه شده است مصرف شود،‌ سبزی کاسنی است و صبح زود قبل از طلوع باید چیده شود که هنوز شبنم روی آن است. امام رضا (ع) می‌فرماید کاسنی شفای همه بیماری‌هاست؛ بیماری در بدن نیست که کاسنی بر آن اثر نداشته باشد. کاسنی را با شَبنمی که روی آن است مصرف شود و لطافت آن با خرد کردن و خشک کردن از بین می‌رود. کاسنی را از جای تمیزی که کاشته شده است روی کوه‌ها و لطافت دارد، چیده شود.

برای اینکه اسپرم تشکیل شود و مراحل طی شود؛ حداقل بین 85 روز یا سه ماه قبل از لقاح، مرد کاسنی بخورد. همچنین، اگر مزاج مرد گرم باشد بچه پسر می‌شود.

در کنار برگ کاسنی خوردن عرق تازه آن و همچنین دمنوش آن نیز می تواند در سرشدن فرزندتان موثر باشد.

تهیه دمنوش کاسنی

یک قاشق غذاخوری برگ گیاه کاسنی را در یک قوری چینی با آب ۸۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۵ دقیقه دم کنید سپس دمنوش را صاف می کنیم. در صورت تمایل به شیرین کردن آن از عسل یا نبات استفاده کنید.

تذکر مهم:

خانم های باردار بهتر است در این دوران از کاسنی و مشتقات آن تا حد امکان استفاده نکنند.

منبع: الودکتر

روش نزدیکی برای پسر دار شدن!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ