نوشیدنی فوق العاده خوشمزه برای رشد سریع مو

sahar.d
اگر میخواهید موهایتان را تقویت کنید و از ریزش موخلاص شوید باید حتما نگاهی به برنامه غذاییتان بندازید.

ریزش مو یکی از مشکلات عمده در رابطه با مو است که برای زنان و مردان اتفاق می افتد. برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد مجدد مو باید توجه زیادی به موها داشته باشید و از انواع مواد غذایی مغذی و ماسک های تقویت کننده استفاده کنید. در این مطلب نوشیدنی های خوشمزه برای تقویت موها را به شما معرفی می کنیم.

آلوئه ورا براق کننده ی مو

این روزها آلوئه ورا یا صبر زرد گیاهی معجزه گر در درمان مشکلات مو و پوست به حساب میاد که در مطلب درخشندگی پوست و مو با آلوئه ورا مفصل در موردش صحبت کردیم و به طور مختصر ذکر این نکته کافیه که آنزیم های موجود در آب آلوئه ورا مغذی و مرطوب کننده ی پوست سر است .همچنین مصرف آب آلوئه ورا برای رهایی از شوره ی سر و خارش پوست سر بسیار مفید است .برای داشتن موهایی براق مصرف این گیاه پر خاصیت رو فراموش نکنید.

آب اسفناج و درخشندگی موها

آب اسفناج دارای مواد معدنی مختلف است و بدلیل داشتن ویتامین های C ، B3 و A و همچنین آهن و پتاسیم فراوان بسیار مفید برای پوست و مو است .با استفاده از آب اسفناج میتوان از نازک شدن تار مو و خارش پوست سر جلوگیری کرد .ویتامینB  موجود در اسفناج باعث ایجاد درخشندگی در مو و رشد آن میشود.

خیار مفید برای تقویت پوست و مو

علاوه بر اینکه خیار یکی از 6 ماسک میوه ای عالی برای زیبایی پوست صورت محسوب میشه از اون میشه برای افزایش رشد موها و قویتر شدن تار موها کمک گرفت .آنزیم های موجود در خیار باعث افزایش گردش خون به سلولها میشه و سیلیسیوم و گوگرد موجود در خیار به رشد سریعتر موها کمک میکنه و مخلوط آن به همراه آب اسفناج معجونی عالی برای سلامتی پوست و مو به حساب میاد.

نکاتی برای تقویت مو با زرده تخم مرغ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ