برای داشتن کودک قدبلند، این سبزی را دربرنامه غذاییش قرار دهید!

sahar.d
تغذیه و ورزش از جمله مهمترین فاکتورهای در رشد مناسب کودک هستند. برای داشتن کودک قد بلند، این سبزی را در برنامه غذایی ش قرار دهید

قد از جمله مسایلی است که ارث نقش مهمی در آن ایفا می کند اما در سنین رشد کودک تغذیه و ورزش نیز به افزایش قد کودک کمک فراوان می کند. والدینی که دوست دارند فرزندشان قد بلند باشد باید در سن رشد به تغذیه کودک توجه فراوان داشته باشند. در این مطلب معجزه ی بلند شدن قد کودکان را به شما معرفی می کنیم.

اسفناج

سبزیجات با برگ سبز تیره برای بدن فواید بسیار زیادی دارد. اسفناج منبع غنی از ویتامین، آهن، فیبر و کلسیم است. اضافه کردن اسفناج در رژیم غذایی روزانه به رشد بدن  کمک کرده بر روی هورمون های رشد کمک می کند. اسفناج را به برنامه روزانه فرزندتان اضافه کنید. می توانید اسفناج  را به همراه قارچ به صورت املت به برنامه غذایی کودک اضافه کنید.

کلم بروکلی

کلم بروکلی یکی دیگر از سبزیجاتی است که سرشار از ویتامین های سالم است. کلم بروکلی سرشار از ویتامین C و آهن است و همچنین سرشار از فیبر است. کلم بروکلی نیز در تحریک هورمون رشد بدن شما کمک میکند و در نتیجه در افزایش قد موثر است. برای اضافه کردن سبزیجات به برنامه غذایی کودکتان از ایده های خلاقانه کمک بگیرید. می توانید از ایده های موجود در اینترنت کمک بگیرید.

معجونی بی نظیر برای افزایش قد کودکان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ