نسخه طلایی ریزش مو با طب سنتی

mousavi
باید گفت در طب سنتی امروزه این مشکل ریشه ای درمان می شود و اگر در ابتدای ریزش مو این روش درمانی انجام شود به سادگی ریزش مو برطرف می شود.

ریزش مو و طاسی سر معضلی است که امروزه اکثر مردم بویژه مردان حتی در سنین پایین نیز از آن رنج می برند.

ریزش مو معضل دنیای امروز

امروزه با استفاده از جراحی های پر عوارض و برخی دارو ها طاسی را کمی بهبود می دهند اما این روش پایدار نبوده و درمان ریشه ای محسوب نمی شود و در اکثر افرادی که با این روش ها به حل مشکل ریزش مو و طاسی خود می پردازند اما پس از مدتی و بویژه پس از آن که دارو های خود را مصرف نمی کنند دوباره دچار ریزش مو می شوند.

اما باید گفت در طب سنتی امروزه این مشکل ریشه ای درمان می شود و اگر در ابتدای ریزش مو این روش درمانی انجام شود به سادگی ریزش مو برطرف می شود.

درمان ریزش مو و طاسی سر با طب سنتی از زبان دکتر خیراندیش پدر طب سنتی ایران

درمان طاسی و ریزش مو با طب سنتی

استاد حسین خیراندیش در این زمینه یک نسخه طلایی ارائه داده اند که بسیار موثر و درمانی است قطعی که بسته به متابولیسم بدن افراد متفاوت است.

نسخه استاد حسین خیراندیش برای ریزش مو و ظاسی سر:

ریزش مویی که امروزه در جامعه ما جاری است ریزش سرد است.

البته نوعی ریزش مو هم وجود دارد که ناشی از صفراست و ریزش موی گرم نامیده می شود که درمان آن حجامت عام و حجامت سر می باشد.

اما ریزش موی معمول در جامعه و بویژه در بین زنان جاری است ریزش موی سرد است و درمان آن محلول آب نمک در هنگام حمام است که این محلول را که تشکیل شده از کمی نمک و آب روی سر میریزیم و بعد از دو تا سه دقیقه آن را می شوییم.

این محلول ریشه مو را قوی می کند و بن مو را تقویت می کند و حتی این ترکیب با عث رویش مو هم می شود رویشی نزدیک 20 تا 25 درصد.

این ترکیب علاوه بر خواص فوق باعث محکم شدن پوست سر نیز می شود.

تنها ماده معدنی که سریع جذب بدن می شود نمک است. نمک یه ماده گرم مزاج است.

اندازه ترکیب فوق نیز بدین صورت است:

3 قاشق غذا خوری نمک داخل یک لیوان آب

اما برای درمان ریزش موی گرم که در افراد صفراوی مزاج پدید می آید و ریزش از قسمت پیشانی شروع می شود و اغلب در سن 21 تا 28 سال اتفاق می افتد علاوه بر 2 حجامت عام و یک حجامت سر که در بالا گفته شد روغن مالی ملاج با روغن سیاه دانه نیز بسیار مفید است.

روش های شگفت انگیز تقویت مو

سفیدی زودرس مو با این خوراکی ها!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ