یک داروی جادویی برای عفونت ناخن پا

mousavi
بهترین درمان عفونت ناخن پا و سایر زخمهای عفونی با طب سنتی – حکیم حسین خیراندیش

عفونت ناخن پا به علت رشد ناخن انگشت شست پا در درون گوشت شست رخ می دهد که اغلب نقاط گوشه ای را درگیر می کند و این اغلب به علت عدم صحیح گرفتن ناخن ها پدید می آید که ناخن را به صورت مورب کوتاه می کنند اما شیوه صحیح آن کوتاه کردن ناخن به صورت صاف و مستقیم است که گوشه ناخن بیرون از گوشت شست بماند. 

دارویی برای عفونت ناخن پا:

یک داروی گیاهی اما بسیار کاربردی و موثر در درمان عفونت زخم ناخن پا بویژه شست پا ترکیبی از نمک و عسل دو به پنج است(دو واحد نمک + 5 واحد عسل) که یک خمیر جادویی برای بهبود و ترمیم این گونه زخم هاست به دست می آید.

شما می توانید پس از درست کردن این ضماد آن را روی زخم عفونت یافته بگذارید و توجه داشته باشید که اگر آن زخم سرباز باشد تا اون ناحیه ای که زخم عفونت داشته باشد سوزش خواهد داشت و تیر می کشد که جای نگرانی ندارد.

هر چقدر درمان پیشرفت پیدا کند سوزش زخم کمتر می شود و این یعنی زخم در خال بهبودی است و باید تحمل بکنید چون مناطق عفونی شده درگیر شده اند و به مرور کمتر خواهد شد.

این درمان را ادامه می دهید تا وقتی که عفونت کمتر شده و درمان شوید.

بعد از چند روز (بستگی به مقدار عفونت دارد) که زخم از رنگ طوسی به رنگ قرمز درآمد یعنی خون فراخوان شده و عفونت درمان شده و حالا نوبت درمان ترمیمی زخم است.

این درمان ترمیمی ترکیبی است از روغن زیتون و عسل پنج به دو (پنج واحد روغن زیتون + دو واحد عسل) که درمان را تکمیل و نهایی می کند.

کاربرد های دیگر پماد درمان زخم های عفونی:

این شیوه درمان زخم های عفونی در درمان زخم های دیابتیک پا که در اثر افزایش قند خون پدید می آیند و گزینه قطع عضو نیز هست هم کاربرد دارد یعنی این چنین زخم های جدی را هم می شود با اطمینان با این نسخه درمان کرد.

یه یاد داشته باشید که این شیوه درمانی را در تمام زخم های عفونی می توانید یه کار ببرید حتی در مناطق جنگی نیز کاربرد دارد.

لازم به ذکر است می توانید روزی زیر 21 عدد سیاه دانه را به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی حتی همیشگی استفاده کنید. این در روند درمان تسریع خواهد کرد.

 سیاه دانه یک آنتی بیوتیک آرام طبیعی است.

 سورنا نیوز

روش‌های خانگی برای درمان سریع و موثر عفونت قارچی پا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
طیبه محمودی

طیبه محمودی

1399-11-07 - 10:04 پاسخ

مطالب عالی بود.خیلی ممنون