اگر زیاد جوش میزنید این نوشیدنی را مصرف کنید

sahar.d
برای پیشگیری از جوش زدن باید اول نگاهی به برنامه غذاییتان بیندازید.

تغذیه تاثیر مستقیم بر سلامت تمام بخش های بدن دارد. چیزی که می خوریم مستقیما بر بدن ما تاثیر میگذارد و بسیاری از مشکلات در بدن بر اثر تغذیه نا درست به وجود می آیند. یکی از بخش های بدن که به شدت تحت تاثیر تغذیه است، پوست صورت است. برای پیشگیری از ایجاد جوش در صورت باید به پاکسازی بدن از سموم توجه ویژه ای داشته باشیم به همین دلیل در این مطلب شما را با معجون پاکسازی پوست آشنا می کنیم.

آب لیمو، خیار و کلم

لیمو، این میوه مرکباتی از دیرباز در تهیه نوشیدنی‌های درمانی آکنه کاربرد داشته است، اما برای نتیجه بهتر، بهتر آن است که با برگ کلم و خیار خرد شده ترکیب شود، ترکیب حاصل شده حاوی سیلیس و دیگر مواد معدنی ضروری است. همچنین با داشتن مقادیر قابل توجه ویتامین‌های A. و B۲ برای کاهش استرس مفید است.

توجه داشته باشید که افراد مضطرب بیش از سایر افراد به آکنه دچار هستند، لیمو با داشتن ویتامین C. مانند یک ماده ضدالتهاب عمل می‌کند، لیمو همچنین با حذف رادیکال‌ها و سموم آزاد بدن به روشن شدن پوست کمک می‌کند.

تهیه آبمیوه:

ابتدا آب نصف خیار بزرگ (پوست خیار حتما گرفته شود مگر اینکه خیار اورگانیک یا خانگی باشد) را بگیرید و سپس آب 4 ساقه بزرگ کلم کیل اورگانیک را گرفته و به آن آب یک لیمو را اضافه کنید. بهتر است آبمیوه را بدون اضافه کردن هر ماده دیگری به صورت ارگانیک بخورید.

معجون سیب، هویج و پرتقال

هویج به داشتن مقادیر زیاد ویتامین A شهرت دارد، این ویتامین به بهبود بینایی کمک شایانی می‌کند. با این حال این تنها خاصیت هویج نیست، مطالعات نشان داده است که این ویتامین نقش مهمی در مبارزه با آکنه و بیماری‌های پوستی دارد.

علاوه بر این آب هویج با دفع سموم و مواد مضر بدن مانند یک نوشیدنی سم‌زدا عمل می‌کند. سموم در ایجاد آکنه و مشکلات پوستی نقش دارند، شما می‌توانید آب هویج را به صورت ساده مصرف کنید. همچنین می‌توانید برای خوشمزه‌تر شدن، آن را با آب سیب و پرتقال ترکیب کنید.

تهیه معجون:

آب 2 عدد هویج ارگانیک بزرگ، 1 عدد سیب سبز و1 عدد پرتقال را گرفته و با هم مخلوط کنید و روزانه نوش جان کنید تا بدنتان کاملا پاکسازی شده و ویتامین ها مورد نظر را دریافت کند.

بهترین بخور برای پاکسازی و سم زدایی پوست

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ