پاک کردن لکه های لاک با خمیر دندان!

faateme1366
احتمالا شنیده اید که خمیردندان علاوه بر تمیز کردن دندان کاربردهای دیگری نیز دارد. یکی از جالب ترین کاربردهای آن پاک کردن لاک است.

برای شما هم پیش آمده که برای پاک کردن لاک ناخن تان استون در دسترس نداشتید؟ پس نگران نباشید، در این مطلب ترفندهایی را به شما آموزش می دهیم که به سادگی و بدون نیاز به استون لاک خود را پاک کنید.

این متن را از دست ندهید زیرا در آن راه هایی برای پاک کردن لاک بدون استون در اختیارتان خواهیم گذاشت که بدون کوچکترین آسیب می توانید ناخن های رنگ شده تان را مثل روز اول بی رنگ کنید ، در این بخش از دنیای مد نمناک راههای خانگی و کاملا طبیعی را برای این منظور معرفی خواهیم کرد.

پاک کردن لاک بدون استون با خمیردندان

تمام چیزی که نیاز دارید مقدار ی خمیر دندان است مقداری خمیردندان را روی هر ناخن بزنید و با مسواک کهنه روی آن بکشید تا لاک ها پاک شود.

اسپری بدن برای پاک کردن لاک بدون استون

اگر لاک پاکن در اختیار ندارید به شما پیشنهاد می کنیم از اسپری بدن استفاده کنید ،فقط اسپری را با فاصله بگیرید و روی ناخن اسپری کنید و با تکه ای پنبه لاک ها را پاک کنید این کار را روی همه ی ناخن ها انجام دهید تا به راحتی لاک ناخن پاک شود.

پاک کردن لاک بدون استون با اسپری مو

مانند اسپری بدن اسپری مو هم می تواند انتخاب مناسبی باشد .بعد از اسپری کردن ناخن ها به روش بالا سریع با پنبه مرطوب لاکها را پاک کنید چون اسپری مو خیلی خشک و شکننده می کند.

ترکیب لیمو سرکه محلول طبیعی برای پاک کردن لاک بدون استون

ترکیب لیمو و سرکه را جایگزین استون کنید تاروشی سالم باشد و آسیبی به دست نرساند ، برای این منظور :

1 قاشق آبلیمو

و1 قاشق سرکه

را با هم ترکیب و همه انگشتان را 5 تا 10 دقیقه در آب گرم قرار دهید و بعد پنبه را آغشته به این ترکیب کنید وبه آرامی روی ناخن 10 تا20ثانیه بکشید تا پاک شود.

عطر هم روشی است برای پاک کردن لاک بدون استون

افرادی که عطراستفاده می کنند انواع گوناگون آن را در منزل دارند ، دقت کنید که عطرها علاوه بر خوشبوکردن محیط می توانند به عنوان لاک پاکن هم مورد استفاده قرار گیرند به همین منظور پنبه را درون عطرخیس کنید و به آرامی روی لاک های ناخن به کشید.

آب گرم و پارچه خشک روشی ساده برای پاک کردن لاک بدون استون

یکی دیگر از روشهای طبیعی خیس کردن انگشتان در کاسه ای از آب است تا زمانی که لاکها نرم شود و معمولاً بیشتر از 20 تا 25 دقیقه زمان نمی برد .وقتی دست را از آب بیرون می آورید به آرامی با پارچه خشک و روی ناخن ها بکشید تا پاک شود البته مراقب باشید آب خیلی داغ نباشد تا دستتان بسوزد ، باید بدانید که هرجنس لاکی با آب گرم و پارچه خشک شاید پاک نشود اما برای اکثر لاک ناخن ها این روش موثر است.

منبع: نمناک

رشد سریع ناخن با چند ترفند باورنکردنی!

خیانتی که به پوستتان می کنید!

اگر اپیلاسیون می کنید، حتما این مطلب را بخوانید

آیا کوتاه کردن مژه تاثیری در رشد آن دارد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ