درمان قطعی زگیل با سیر

اگر از زگیل های روی دستتان خسته شده اید و نمی توانید برای سوزاندن زگیل هایتان هزینه کنید بهتر است این مقاله را بخوانید و با درمان قطعی زگیل با سیر آشنا شوید.

زگیل زائده ای بر روی پوست انسان است که هیچ خطری برای بدن ندارد اما می تواند مصری باشد و ظاهر زیبای پوست را از بین می برد. زگیل را می توانید در مطب دکتر از بین ببرید اما همیشه نیاز نیست هزینه های گزافی برای درمان بعضی از بیماری ها کرد. زگیل یکی از این معضلات است. به طور مثال با سیر که در هرخانه ای یافت می شود درمان قطعی زگیل با سیر اتفاق می افتد. در ادامه ی این مطلب روش درمان قطعی زگیل با سیر را بخوانید.

درمان فوری زگیل با سیر

سیر دارای خواص ضد ویروسی، ضد باکتری و ضد قارچی است که با عفونت های ویروسی مبارزه میکند.
برای درمان زگیل یک حبه سیر را خرد کنید و روی منطقه آسیب دیده قرار دهید و با یک باند روی آن را بپوشانید و بگذارید 20 دقیقه روی آن بماند و بعد به طور کامل آن را بشویید.
درمان زگیل با سیر را دوبار در روز حدود یک هفته انجام دهید.اثر سوزاننده سیر باعث میشود که زگیل تبدیل به تاول شود و ازبین برود.
زگیل های بزرگتر ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا بهبود یابند ؛ اگر شما بوی سیر را دوست ندارید,میتوانید کپسول های سیر را سه بار در روز برای یک هفته مصرف کنید.
روش دیگر درمان زگیل با سیر :ابتدا سیر له شده را مستقیم بر روی زگیل قرار دهید و روی آن را باند بپیچید. به این علت که سیر خاصیت سوزآور دارد در یک هفته، زگیل می ترکد و از بین می رود. به همین علت می توانید هر روز یک سیر تازه را بردارید و آن را له کنید و بر روی زگیل خود بگذارید و آن را ببندید. سعی کنید از قرار گرفتن سیر در نقاطی از بدن که سالم است جلوگیری کنید. برای این کار می توانید به قسمت های اطراف زگیل کرم یا ژل بزنید تا به سیر آغشته نشود.

معرفیِ موثرترین درمان زگیل تناسلی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ