گفتن این جملات به همسرتان معجزه می کند!

atoosamirzavandi
تاثیر کلام در روابط زناشویی بی نظیر است حتی اگر بهترین اعمال را نیز انجام دهید اما از گفتن جملات محبت آمیز خوداری کنید کارها نیز زیاد به چشم نمی آید.

گفتن جملاتی که نشان می دهد شما قدردان زحمات همسرتان هستید و بهترین دوست و همران همیشگی شما است به همسرتان حس برتری، اعتماد بنفس و مثبت بودن را القا می کند و قطعا این انرژی به شما و زندگی تان بر می گردد. در این مقاله به چند جمله کلیدی که باید حتما به همسرتان بگویید اشاره شده است.

ممنونم که در کارهای خانه به من کمک می‌کنی

اگر شوهر شما در انجام کارهای خانه به شما کمک می‌کند واقعا باارزش است. خیلی از مردها به دلیل تنبلی و غرور نیست که در کارهای خانه هیچ نقشی ندارند بلکه می‌بینند که شما شیوه‌ی خاص خود را در خانه داری دارید و او از این می‌ترسد که مبادار ریتم و روال شما را بهم بریزد. اما اگر به شما کمک می‌کند به او سخت نگیرید و بگذارید بداند که ممنونش هستید. ممکن است نتواند دقیقا مثل شما از پس کارهای خانه بربیاید اما دست کم تلاشش را کرده است.

من همیشه به تو وفادارم

عشق هم مثل خیلی چیزهای دیگر در زندگی می‌تواند بی‌دوام باشد. اظهار وفاداری و تعهد نشان می‌دهد که عشق شما محکم است و یک احساس ساده نیست. وقتی وفاداری‌تان را نشان می‌دهید و بر زبان می‌آورید، همسرتان احساس امنیت و قوت قلب می‌کند و تعهد و وفاداری‌اش نسبت به شما نیز مستحکم‌تر می‌شود و برآیند همه‌ی اینها یک زندگی زناشویی ایده آل خواهد بود.

بیا بیشتر برای هم وقت بگذاریم

این یکی از استثنایی‌ترین کارهایی است که برای شوهرتان می‌توانید انجام دهید تا او احساس فوق العاده بودن بکند. با توجه به تمام مشغله‌هایی که دارید شما و همسرتان احتمالا وقت کافی برای با هم بودن ندارید. دادن این پیشنهاد به شوهرتان حس خاص بودن به او می‌دهد و باعث می‌شود احساس کند مانند شما می‌تواند برای تداوم زندگی مشترک‌تان تلاش کند. شما نیاز دارید که اوقات باکیفیتی را با هم بگذرانید و رابطه‌تان را تغذیه کنید. اگر به همسرتان نشان دهید که دوست دارید زمان بیشتری با هم باشید به او ثابت می‌کنید که احساس صمیمیت با او دارید و دل‌تان برایش تنگ شده، و او نیز همین حس را به شما پیدا خواهد کرد. اوقاتی که با هم می‌گذرانید مفرح و عاشقانه باشد و خودتان را مکلف بدانید که هر هفته این زمان را با هم سپری کنید.

دوستت دارم

کوتاه و ساده و شیرین! این دیگر قشنگ‌ترین و ساده‌ترین کاری است که می‌توانید برای همسرتان انجام دهید. خیلی‌ها ممکن است عاشق همدیگر باشند بدون اینکه واقعا آن را بروز دهند. وقتی به شوهرتان می‌گویید دوستش دارید، به او نشان می‌دهید که عمیقا متوجهش هستید و برای‌تان مهم است. این حس بزرگی است که او عاشقش خواهد شد. لازم نیست جملات طول و درازی برای بیان احساس‌تان ارائه دهید تا او احساس خاص بودن بکند؛ جمله‌ی ساده‌ی «دوستت دارم»، لبخندی بر لبانش می‌نشاند و گرمی به دلش می‌بخشد که تمام روز با او خواهد بود.

تو یک پدر فوق العاده‌ای

شوهر شما ممکن است در مورد مهارت‌های پدری خود مطمئن نباشد. برای اینکه تشویقش کنید در مسیر درستی جلو برود، بگذارید بداند که پدری فوق العاده است تا اعتماد بنفسش تقویت شود و در نتیجه پدر قوی‌تری برای فرزندتان باشد. اگر شوهر شما عزت نفس بیشتری داشته باشد بهتر می‌تواند برای بچه‌ها و خانواده تصمیم بگیرد. همه دوست دارند پدر و مادر خوبی باشند و این مهم است که به همسرتان بگویید اینچنین است. به او این اطمینان را بدهید که برای کمک و حمایتش در شرایط خاص کنارش هستید.

تو خیلی خوب خانواده را می‌چرخانی

وقتی صحبت از ریاست خانواده می‌شود مردها برای خود استانداردهایی دارند و خیلی برایشان مهم است که شما تلاش‌هایش را ببینید. پس شما هم باید به او ابراز کنید که قدردان زحماتش هستید و شیوه‌ی مدیریتی‌اش را می‌پسندید. به او قوت قلب بدهید که ارزش هر چیزی که برای خانواده‌اش فراهم می‌کند را می‌دانید.

من با تو راحت و راضی‌ام

خیلی از ما احساس می‌کنیم همسرمان نعمتی از جانب خداوند است؛ می‌توانیم بی‌دغدغه خود واقعی‌مان باشیم و او نیز کمک‌مان می‌کند رشد کنیم و انسان بهتری شویم. او اشتباهات ما را می‌بخشد و درک‌مان می‌کند. شما باید بگذارید همسرتان بداند که درکنارش چقدر کامل شده‌اید و احساس رضایت دارید.

تو بهترین دوست من هستی

خیلی‌ها فکر می‌کنند عشق و عاشقی بعد از گذشت سالها از زندگی زناشویی تحلیل می‌رود، اما اینطور نیست. گفتن اینکه «تو بهترین دوست منی» بهترین هدیه برای همسر است. شوهر شما تنها کسی است که همیشه کنار شماست و در سختی‌ها به خوبی از شما حمایت می‌کند، شما هم تمام افکار و ایده‌های خود را با او در میان می‌گذارید پس چرا به او نگویید که بهترین دوست شماست؟ با گفتن این جمله او را در مهم‌ترین موقعیت زندگی خود قرار می‌دهید و به او این اطمینان را می‌دهید که همیشه بدون هیچ مانعی، حرفهای‌تان را به او خواهید زد.

دوست داری کمی تنها باشی؟

این پیشنهاد شما هم به همسرتان آرامش می‌دهد و فرصتی برایش فراهم می‌کند تا قبل از هر بحث و تصمیمی، بهتر فکر کند. با این حرف به او می‌فهمانید که درکش می‌کنید و فقط احساسات خودتان مهم نیست.

منبع الودکتر

  این جملات مسکن های زناشویی هستند       

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ