آخرین اخبار درمورد ثبت نام داوطلبان آزمون استخدامی بخش خصوصی

داوطلبان آزمون استخدام بخش خصوصی ثبت نام را به دقایق پایانی واگذار نکنند دبیر شورای سیاستگذاری آزمون بخش خصوصی تاکید کرد: داوطلبان این آزمون ثبت نام خود را به ساعت پایانی موکول نکنند.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون بخش خصوصی تاکید کرد: داوطلبان این آزمون ثبت نام خود را به ساعت پایانی موکول نکنند.

قمری گفت: با توجه به تجربیات گذشته و هجوم داوطلبان در ساعات پایانی مهلت مقرر، برای سهولت در ثبت نام از همین الان اقدام کنند.

آخرین اخبار درمورد ثبت نام داوطلبان آزمون استخدامی بخش خصوصی

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: با توجه به افزایش تعداد شرکت های متقاضی نیرو از این آزمون به بیش از ۱۳۰۰ شرکت، قطعا تعداد پذیرفته شدگان در این آزمون نیز افزایش خواهد یافت و شانس قبولی داوطلبان نیز بیشتر شده است.

وی افزود: افرادی که ثبت نام اولیه کرده و به هر دلیلی ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند نیز هرچه زودتر ثبت نام خود را تکمیل کنند.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت کنندگان در این آزمون تا پایان روز سه شنبه ۱۰ مهر است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

قمری گفت: داوطلبان می‌توانند تا پایان روز سه شنبه ۱۰ مهر با مراجعه به سایت اینترنتی آزمون استخدامی بخش خصوصی به نشانی inre.ir و یا دفاتر پیشخوان دولت ثبت‌نام کنند.

قمری افزود: در آزمون استخدامی شرکت‌های صنعتی ، تجاری و فناور متقاضیان می‌توانند بدون محدودیت سطح مدرک و رشته تحصیلی از میان ۸ دسته و ۲۲۲ عنوان شغلی، عناوین شغلی مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ